ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

WYBORY STRATEGICZNE W TEORII I PRAKTYCE


URBANOWSKA-SOJKIN E.(RED.)

wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 45.00 Twoja cena  42,75 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Autorzy poszczególnych rozdziałów podjęli trud dokonania eksploracji podstaw teoretycznych wyborów strategicznych, wskazując na możliwości ich doskonalenia poprzez badania w praktyce gospodarczej.

Tym samym opracowanie ma walory wynikające z wyjaśniania wyborów strategicznych tradycyjnie traktowanych jako cele strategiczne czy poszczególne rodzaje strategii.Na całość zeszytu naukowego składa się łącznie dziewięć artykułów,których autorzy podjęli wysiłek naukowego opisu zagadnień związanych z wyborami strategicznymi.


Spis treści:

Wprowadzenie

Elżbieta Urbanowska-Sojkin
Wybory strategiczne przedsiębiorstw w teorii
Magdalena Małkowska-Borowczyk
Wpływ otoczenia na wybory strategiczne przedsiębiorstw
Maja Sajdak
Podejście zasobowe jako podstawa wyborów strategicznych
Piotr Banaszyk
Wybory strategiczne w dziedzinie celów przedsiębiorstwa
Justyna Światowiec-Szczepańska
Strategiczne wybory podstaw konkurowania przedsiębiorstw
Piotr Ratajczyk
Strategiczne decyzje w zakresie portfela produktów przedsiębiorstwa
Barbara Borusiak
Wybory strategiczne przedsiębiorstw handlu detalicznego
Milena Ratajczak-Mrozek
Wybory strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w sieciach biznesowych
Paweł Bartkowiak
Zachowania nabywców usług kształcenia a wybory strategiczne ekonomicznych szkół wyższych na przykładzie Wielkopolski


162 strony, oprawa miękka

Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2025