ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 39.99 37,99   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

E-BIZNES PO GODZINACH JAK ZARABIAĆ W SIECI BEZ RZUCANIA PRACY NA ETACI


DUTKO M.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 39.99 Twoja cena  37,99 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

  • Jak możesz zarabiać w internecie?
  • Gdzie są (dodatkowe) pieniądze?
  • Jak pogodzić pracę i e-pracę?

Ile razy ostatnio sobie powtarzałeś: "Mam dość życia od pierwszego do pierwszego! Rzucam tę robotę! Rozkręcę własną firmę!"? I co? Zwolniłeś się? Masz już własne wizytówki? Twój notes jest wypełniony terminami spotkań z klientami? Jeśli tak - przyjmij gratulacje za odwagę i determinację. Jeśli jednak skończyło się tylko na obiecywaniu samemu sobie, nie przejmuj się. Istnieje rozwiązanie w sam raz dla Ciebie. To e-biznes… na etacie!

Zwolnić się z pracy i założyć własną firmę: łatwo powiedzieć, trudniej zrobić. Jezioro problemów, morze formalności, ocean niepewności. Na szczęście pod ręką masz koło ratunkowe - biznes w sieci! Bez poświęcania całego wolnego czasu i bez ryzyka. Na własny rachunek (bankowy). Jeśli dobrze to rozegrasz, nadejdzie moment, w którym dodatkowe dochody staną się głównymi!

Maciej Dutko podpowie Ci, jak prowadzić własny "E-biznes po godzinach":

  • E-biznes a etat - to da się pogodzić
  • Serwisy aukcyjne - idealne miejsce na start
  • Sklep internetowy dla początkujących - nawet nie wiesz, jakie to łatwe
  • E-usługi — marże w wysokości 500% i wyższe
  • Badania skuteczności - jak szybko sprawdzić, co działa, a co nie
  • Marketing w sieci - najlepsze i najprostsze sposoby
  • Przyszłość e-biznesu - czyli co będzie na topie
  • Przydatne adresy WWW

 


Dr Maciej Dutko - absolwent edytorstwa na Uniwersytecie Wrocławskim i autor rozprawy doktorskiej na temat funkcjonalności stron WWW. Szkoleniowiec i doradca w zakresie e-biznesu i funkcjonalności stron internetowych. Redaktor, wykładowca akademicki, autor publikacji poświęconych nowym mediom (zwłaszcza internetowi). Autor wykładów internetowych w serwisie Ekademia.pl.


Spis treści:

O autorze (5)
Wstęp (7)

Rozdział 1. E-biznes a etat - jak to pogodzić? (9)

  • 1.1. Pracuj i e-pracuj równocześnie (11)
  • 1.2. Stabilność pracy, niestabilność rynku - to bujda! (12)
  • 1.3. E-biznes lepszy od biznesu (18)
  • 1.4. Czy mogę działać "na szaro"? Kiedy powinienem założyć firmę? (19)

 

Rozdział 2. Allegro, oczywiście! (23)

  • 2.1. Korzyści dla początkującego e-sprzedawcy (24)
  • 2.2. Strategie handlu na Allegro (29)
  • 2.3. Najczęstsze wpadki początkujących sprzedawców (38)

 

Rozdział 3. Sklep internetowy dla żółtodziobów (47)

  • 3.1. Zalety i wady własnego serwisu sprzedażowego (48)
  • 3.2. Ile kosztuje sklep internetowy? (51)
  • 3.3. Funkcjonalność, czyli co musi mieć dobry e-sklep (52)
  • 3.4. Które narzędzie wybrać? (59)
  • 3.5. iStore.pl - szybko, łatwo i przyjemnie (studium przypadku) (64)

 

Rozdział 4. E-usługi (85)

  • 4.1. Kura znosząca złote jajka (86)
  • 4.2. Ale ja się chyba nie nadaję... (89)
  • 4.3. Wybrane pomysły na e-usługi (91)
  • 4.4. Gdzie się promować? (101)
  • 4.5. FunEnglish.pl: e-nauka przez zabawę (studium przypadku) - Bartłomiej Postek, Krzysztof Wojewodzic (105)

 

Rozdział 5. Marketing, czyli jak (wy)promować swój e-biznes (109)

  • 5.1. Własna strona WWW (110)
  • 5.2. Jesteś na Allegro - jesteś widoczny! (111)
  • 5.3. Daj się wyGooglać (112)
  • 5.4. Optymalna treść = optymalna pozycja (115)
  • 5.5. AdWords - pigułka na szybką widoczność (116)
  • 5.6. Branding: od nazwy do marki (128)

 

Rozdział 6. Badanie efektów - po ludzku, po prostu (137)
Rozdział 7. E-biznes po drugiej stronie lustra (145)
Rozdział 8. Prognozy i trendy (151)
Dodatek. Przydatne adresy WWW (159)


160 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024