ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 27.80 26,41   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

NAJWIĘKSZE WPADKI REKINÓW BIZNESU CZĘŚĆ 1 PORAŻKI ROZSZERZANIA MAREK


HAIG M. / KSIĄŻKA AUDIO 2 CD

wydawnictwo: BELLONA , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 27.80 Twoja cena  26,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jeśli musisz uczyć się na błędach, to lepiej na cudzych.

Życie lub śmierć firmy zależą od siły marki. Każdego dnia padają jakieś marki, a zarządy firm rwą włosy z głowy i klną na czym świat stoi, chociaż same wpędziły się w takie kłopoty.

Wiele firm kieruje się przekonaniem, że jeśli już raz stworzyły udaną markę, to powinny ją rozszerzać na inne linie produktów. Większość marek, którym to się udało, dokonała rozszerzenia w tych kategoriach produktów, które były zbliżone do oryginału.

Coca-Cola zapisała na swoim koncie światowy hit, gdy wprowadziła na rynek Diet Coke. O wiele mniejszy sukces odniosła, kiedy zaoferowała ubrania pod własną marką.

Jednak gdy firmy nie potrafią zrozumieć, w czym zawiera się istota ich marek, porażki okazują się nieuchronne, a ich skutki katastrofalne.

Przedstawione w audioksiążce przykłady nieumiejętnego rozszerzania marek mogą być pomocne przy identyfikowaniu kluczowych obszarów zagrożeń dla firmy.

To pouczająca lektura, która powinna znaleźć się w audiotece każdego menedżera, a zainteresuje nie tylko ich.


Czyta: Marcin Styczeń
Realizacja nagrania: Wiesław Sałata
Czas nagrania: 108.56 (2 płyty CD)


Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024