ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PLAN MARKETINGOWY NA JEDNEJ STRONIE


DIB A.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2020, wydanie I

cena netto: 49.90 Twoja cena  47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Plan marketingowy na jednej stronie

Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!

Założenie firmy jest dość proste, choć wymaga odwagi i dobrego pomysłu. Prowadzenie własnego interesu bywa niezwykle ciekawym, inspirującym i radosnym sposobem na życie, zwłaszcza jeśli przynosi stałe, godziwe dochody pozwalające na myślenie o rozwoju. Aby tak się stało, poza pracowitością, determinacją i fachowością w swojej dziedzinie trzeba jeszcze zadbać o wykreowanie i wdrożenie odpowiednio skutecznej strategii marketingowej. Problem w tym, że ostatnimi laty marketing stał się wyjątkowo rozległą i skomplikowaną dziedziną. Trzeba wiedzieć, jak się w niej poruszać, aby mimowolnie nie spowodować spektakularnej klęski własnego biznesu.

Jeśli od marketingu żądasz tylko tyle, aby pomógł Ci w zdobyciu i utrzymaniu grona wiernych klientów oraz wykreowaniu strumienia regularnych dochodów, ten zwięzły przewodnik jest właśnie dla Ciebie.

Dzięki niemu szybko i z pełnym zrozumieniem tego, co robisz, utworzysz indywidualny, dostosowany do specyfiki swojej firmy plan marketingowy. Książka nie zawiera przełomowych idei, jest raczej przełomowym narzędziem z zakresu implementacji. W ten sposób szybko przejdziesz od stanu absolutnej niewiedzy na temat marketingu do stworzenia i wdrożenia wyrafinowanego planu marketingu bezpośredniej reakcji. I naprawdę ten plan zajmuje tylko jedną stronę!

Dzięki tej książce dowiesz się:

  • czym jest marketing i kiedy może zabić firmę
  • czym się kierować przy wyborze strategii marketingowej
  • jak wybrać rynek docelowy i stworzyć wyjątkową ofertę
  • w jaki sposób sprzedawać, aby odnieść pewny sukces
  • jakimi technikami zwiększać bazę wartościowych klientów

Podziękowania 5
Wstęp 9

AKT I. FAZA "PRZED" 33

Rozdział 1. Wybór rynku docelowego 35

Rozdział 2. Opracowywanie komunikatu 47

Rozdział 3. Docieranie do potencjalnych klientów za pomocą mediów reklamowych 85

AKT II. FAZA "W TRAKCIE" 107

Rozdział 4. Pozyskiwanie leadów 109

Rozdział 5. Pielęgnowanie relacji z leadami 119

Rozdział 6. Konwersja sprzedażowa 141

AKT III. FAZA "PO" 165

Rozdział 7. Zapewnianie obsługi na światowym poziomie 167

Rozdział 8. Zwiększanie wartości życiowej klienta 193

Rozdział 9. Aranżowanie i stymulowanie pozyskiwania poleceń 217

Podsumowanie 233
O autorze 243

248 stron, Format: 14.0x21.0cm, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- SZEŚĆ TYPÓW OSOBOWOŚCI ZAWODOWYCH JAK ZROZUMIEĆ TALENTY ORAZ FRUSTRACJE SWOJE I CAŁEGO ZESPOŁU
LENCIONI P.M.

- PRZEWAGA NAD KONKURENTAMI
LENCIONI P.-DLACZEGO ZDROWIE ORGANIZACJI JEST W BIZNESIE NAJWAŻNIEJSZE

- ODKRYJ SWÓJ POTENCJAŁ 21 SPOSOBÓW NA PRZEŚCIGNIĘCIE KONKURENCJI W
ABRAHAM J. / W MYSLENIU DZIAŁANIU I ZARABIANIU PINIĘDZY

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024