|
PLAN MARKETINGOWY NA JEDNEJ STRONIE
DIB A. wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2020, wydanie Icena netto: 49.90 Twoja cena 47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Plan marketingowy na
jednej stronie
Nowi klienci, większe
dochody i firma jedna na milion!
Założenie
firmy jest dość proste, choć wymaga odwagi i dobrego pomysłu.
Prowadzenie własnego interesu bywa niezwykle ciekawym, inspirującym i
radosnym sposobem na życie, zwłaszcza jeśli przynosi stałe, godziwe
dochody pozwalające na myślenie o rozwoju. Aby tak się stało, poza
pracowitością, determinacją i fachowością w swojej dziedzinie trzeba
jeszcze zadbać o wykreowanie i wdrożenie odpowiednio skutecznej
strategii marketingowej. Problem w tym, że ostatnimi laty marketing
stał się wyjątkowo rozległą i skomplikowaną dziedziną. Trzeba wiedzieć,
jak się w niej poruszać, aby mimowolnie nie spowodować spektakularnej
klęski własnego biznesu.
J eśli od marketingu żądasz
tylko tyle, aby pomógł Ci w zdobyciu i utrzymaniu grona
wiernych klientów oraz wykreowaniu strumienia regularnych
dochodów, ten zwięzły przewodnik jest właśnie dla Ciebie.
Dzięki niemu szybko i z pełnym zrozumieniem tego, co robisz, utworzysz
indywidualny, dostosowany do specyfiki swojej firmy plan marketingowy.
Książka nie zawiera przełomowych idei, jest raczej przełomowym
narzędziem z zakresu implementacji. W ten sposób szybko
przejdziesz od stanu absolutnej niewiedzy na temat marketingu do
stworzenia i wdrożenia wyrafinowanego planu marketingu bezpośredniej
reakcji. I naprawdę ten plan zajmuje tylko jedną stronę!
Dzięki tej książce dowiesz się:
- czym jest marketing i
kiedy może zabić firmę
- czym się kierować przy
wyborze strategii marketingowej
- jak wybrać rynek docelowy
i stworzyć wyjątkową ofertę
- w jaki sposób
sprzedawać, aby odnieść pewny sukces
- jakimi technikami
zwiększać bazę wartościowych klientów
Podziękowania
5
Wstęp 9
AKT I. FAZA "PRZED"
33
Rozdział 1. Wybór
rynku docelowego 35
Rozdział 2. Opracowywanie
komunikatu 47
Rozdział 3.
Docieranie do potencjalnych klientów za pomocą
mediów reklamowych
85
AKT II. FAZA "W TRAKCIE" 107
Rozdział 4.
Pozyskiwanie leadów 109
Rozdział 5. Pielęgnowanie
relacji z leadami 119
Rozdział 6. Konwersja
sprzedażowa 141
AKT III. FAZA "PO" 165
Rozdział 7. Zapewnianie
obsługi na światowym poziomie 167
Rozdział 8. Zwiększanie
wartości życiowej klienta 193
Rozdział 9. Aranżowanie
i stymulowanie pozyskiwania poleceń
217
Podsumowanie 233
O autorze 243
248
stron, Format: 14.0x21.0cm, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- SZEŚĆ TYPÓW OSOBOWOŚCI ZAWODOWYCH JAK ZROZUMIEĆ TALENTY ORAZ FRUSTRACJE SWOJE I CAŁEGO ZESPOŁU LENCIONI P.M.
- PRZEWAGA NAD KONKURENTAMI LENCIONI P.-DLACZEGO ZDROWIE ORGANIZACJI JEST W BIZNESIE NAJWAŻNIEJSZE
- ODKRYJ SWÓJ POTENCJAŁ 21 SPOSOBÓW NA PRZEŚCIGNIĘCIE KONKURENCJI W ABRAHAM J. / W MYSLENIU DZIAŁANIU I ZARABIANIU PINIĘDZY
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|