|

PSYCHOLOGIA BIZNESU
ROŻNOWSKI B. FORTUNA P. RED. wydawnictwo: PWN , rok wydania 2020, wydanie Icena netto: 169.00 Twoja cena 160,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Psychologia biznesu
- Jak wspierać
pracowników w rozwoju zawodowym?
- Czy istnieje idealny model
przywódcy?
- W jaki sposób
można unikać błędów w pracy?
- Jakie reguły obowiązują
psychologa
zatrudnionego w biznesie?
- Jak dbać o dobrostan
zespołu i wzmacniać motywację pracowników?
- Co o tym wszystkim
mówi naukowa psychologia?
Psychologia biznesu pod redakcją Bohdana Rożnowskiego i Pawła Fortuny
jest zbiorem specjalistycznych tekstów przygotowanych przez
polskich psychologów pracy, organizacji oraz zachowań
konsumenckich. To rezultat współdziałania
ekspertów z wielu dziedzin, których łączy
ciekawość zachowań ludzkich w przestrzeni biznesu. Publikacja
prezentuje psychologię biznesu szeroko, zgodnie z aktualnymi programami
kształcenia w prestiżowych ośrodkach, ale zakorzenia ją w polskich
realiach, uwzględniając pokaźny dorobek polskich teoretyków
i badaczy.
Treści publikacji zorganizowane są w ośmiu częściach:
- Historia psychologii
biznesu – autorzy
przedstawili tu zarys zmian głównych podejść i
paradygmatów w obrębie tej dyscypliny, opisując także
dokonania polskich naukowców.
- Kwestie etyczne
– psycholog, realizując zawód zaufania
publicznego, ponosi w przestrzeni biznesu szczególną
odpowiedzialność. W tej części Czytelnik znajdzie informacje na temat
obowiązujących psychologa norm i kodeksów etycznych.
- Kwestie metodologiczne
– przedstawiono tu pełen zakres metod badawczych stosowanych
w psychologii organizacji, umożliwiających diagnozę, a także
– przydatną w procesie rekrutacji – prognozę
zachowań i zjawisk w organizacji.
- Kariera zawodowa –
Czytelnik znajdzie tu informacje na temat wzorów karier,
indywidualnego rozwoju pracownika, bezrobocia i powrotu na rynek pracy
oraz psychologii przedsiębiorczości.
- Psychologia pracy
– przedstawiono tu zagadnienia związane z analizą pracy,
doborem i oceną personelu oraz błędami popełnianymi w pracy.
- Organizacja –
najbardziej obszerna grupa zagadnień dotyczy m.in. prawidłowej
komunikacji, wielokulturowego środowiska pracy, modeli
przywództwa, sprawiedliwości w organizacji oraz społecznej
odpowiedzialności biznesu.
- Człowiek w organizacji –
autorzy przybliżyli tu problematykę dobrostanu pracownika oraz
motywacji do pracy. Osobny rozdział został poświęcony zachowaniom
organizacyjnym „poza rolą”.
- Psychologia konsumpcji –
ostatnia część podręcznika została poświęcona zastosowaniom psychologii
w obszarze marketingu i analizie zachowań konsumenckich.
590
stron, Format: 21.0x29.7cm, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- 1000 SŁÓW NA MINUTĘ PODRĘCZNIK DO SAMODZIELNEJ NAUKI SZYBKIEGO CZYTANI KROP I.
- 10 PROSTYCH SPOSOBÓW NA BUDOWANIE POCZUCIA WŁASNEJ WARTOŚCI SCHRALDI G.
- 50 IDEI KTÓRE POWINIENEŚ ZNAĆ PSYCHOLOGIA FURNHAM A.
- ZABURZENIE OPOZYCYJNO-BUNTOWNICZE PRZEWODNIK DLA RODZICÓW BOWLER A.
- KONFLIKT W ORGANIZACJI STYLE POSTĘPOWANIA KŁUSEK-WOJCISZKE B.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|