ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 169.00 160,55   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PSYCHOLOGIA BIZNESU


ROŻNOWSKI B. FORTUNA P. RED.

wydawnictwo: PWN , rok wydania 2020, wydanie I

cena netto: 169.00 Twoja cena  160,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Psychologia biznesu

  • Jak wspierać pracowników w rozwoju zawodowym?
  • Czy istnieje idealny model przywódcy?
  • W jaki sposób można unikać błędów w pracy?
  • Jakie reguły obowiązują psychologa zatrudnionego w biznesie?
  • Jak dbać o dobrostan zespołu i wzmacniać motywację pracowników?
  • Co o tym wszystkim mówi naukowa psychologia?

Psychologia biznesu pod redakcją Bohdana Rożnowskiego i Pawła Fortuny jest zbiorem specjalistycznych tekstów przygotowanych przez polskich psychologów pracy, organizacji oraz zachowań konsumenckich. To rezultat współdziałania ekspertów z wielu dziedzin, których łączy ciekawość zachowań ludzkich w przestrzeni biznesu. Publikacja prezentuje psychologię biznesu szeroko, zgodnie z aktualnymi programami kształcenia w prestiżowych ośrodkach, ale zakorzenia ją w polskich realiach, uwzględniając pokaźny dorobek polskich teoretyków i badaczy.


Treści publikacji zorganizowane są w ośmiu częściach:

  • Historia psychologii biznesu – autorzy przedstawili tu zarys zmian głównych podejść i paradygmatów w obrębie tej dyscypliny, opisując także dokonania polskich naukowców.
  • Kwestie etyczne – psycholog, realizując zawód zaufania publicznego, ponosi w przestrzeni biznesu szczególną odpowiedzialność. W tej części Czytelnik znajdzie informacje na temat obowiązujących psychologa norm i kodeksów etycznych.
  • Kwestie metodologiczne – przedstawiono tu pełen zakres metod badawczych stosowanych w psychologii organizacji, umożliwiających diagnozę, a także – przydatną w procesie rekrutacji – prognozę zachowań i zjawisk w organizacji.
  • Kariera zawodowa – Czytelnik znajdzie tu informacje na temat wzorów karier, indywidualnego rozwoju pracownika, bezrobocia i powrotu na rynek pracy oraz psychologii przedsiębiorczości.
  • Psychologia pracy – przedstawiono tu zagadnienia związane z analizą pracy, doborem i oceną personelu oraz błędami popełnianymi w pracy.
  • Organizacja – najbardziej obszerna grupa zagadnień dotyczy m.in. prawidłowej komunikacji, wielokulturowego środowiska pracy, modeli przywództwa, sprawiedliwości w organizacji oraz społecznej odpowiedzialności biznesu.
  • Człowiek w organizacji – autorzy przybliżyli tu problematykę dobrostanu pracownika oraz motywacji do pracy. Osobny rozdział został poświęcony zachowaniom organizacyjnym „poza rolą”.
  • Psychologia konsumpcji – ostatnia część podręcznika została poświęcona zastosowaniom psychologii w obszarze marketingu i analizie zachowań konsumenckich.

590 stron, Format: 21.0x29.7cm, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- 50 IDEI KTÓRE POWINIENEŚ ZNAĆ PSYCHOLOGIA
FURNHAM A.

- ZABURZENIE OPOZYCYJNO-BUNTOWNICZE PRZEWODNIK DLA RODZICÓW
BOWLER A.

- KONFLIKT W ORGANIZACJI STYLE POSTĘPOWANIA
KŁUSEK-WOJCISZKE B.

- 1000 SŁÓW NA MINUTĘ PODRĘCZNIK DO SAMODZIELNEJ NAUKI SZYBKIEGO CZYTANI
KROP I.

- 10 PROSTYCH SPOSOBÓW NA BUDOWANIE POCZUCIA WŁASNEJ WARTOŚCI
SCHRALDI G.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2025