|

KRYTERIA OCENY JAKOŚCI OPAKOWAŃ AEROZOLOWYCH STOSOWANYCH W BRANŻY KOSMETYCZNEJ
LISIŃSKA-KUŚNIERZ M. CHOLEWA-WÓJCIK A. FITRZYK A. wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2020, wydanie Icena netto: 60.00 Twoja cena 57,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Kryteria oceny jakości
opakowań aerozolowych stosowanych w branży kosmetycznej
Monografia prezentuje
informacje teoretyczne dotyczące wyrobów aerozolowych i
stosowanych do nich opakowań wraz z wymaganiami dotyczącymi badań i
oceny jakości.
W części empirycznej dokonano implementacji macierzy Lockharta oraz
metody QFD do określenia kryteriów oraz oceny jakości
opakowań występujących w ofercie handlowej. Wyznaczono kryteria jakości
opakowań aerozolowych w branży kosmetycznej, wynikające z oczekiwań
konsumentów oraz podmiotów gospodarczych
tworzących łańcuch dostaw. Przedstawiono też wyniki benchmarkingu
opakowań aerozolowych z punktu widzenia konsumentów.
Wskazano możliwość wdrożenia działań doskonalących dla konkretnych
podmiotów gospodarczych w branży wyrobów
aerozolowych.
Książka ma charakter poznawczy, metodyczny oraz aplikacyjny, dlatego
jest skierowana zarówno do pracowników naukowych
zajmujących się problematyką opakowalnictwa oraz zarządzania
jakością produktu, jak i do praktyków z obszaru kontroli
jakości wyrobów aerozolowych w branży kosmetycznej.
Wprowadzenie
Rozdział 1. Wyroby
aerozolowe i opakowania aerozolowe w branży kosmetycznej
1.1. Charakterystyka wyrobów i opakowań aerozolowych
1.2. Analiza rynku wyrobów i opakowań aerozolowych w branży
kosmetycznej w Polsce i na świecie
Rozdział 2. Wymagania
dotyczące badań i oceny jakości opakowań aerozolowych
2.1. Regulacje prawne oraz zalecenia dotyczące oceny opakowań
aerozolowych
2.2. Metody badań i oceny opakowań aerozolowych
2.3. Stan badań w zakresie oceny jakości opakowań aerozolowych oraz
propozycja badań dotyczących wyznaczenia kryteriów jakości
tych opakowań w branży kosmetycznej
Rozdział 3. Analiza
zakresu prowadzonych badań i oceny jakości opakowań aerozolowych w
branży kosmetycznej
3.1. Założenia badawcze
3.2. Analiza wymagań jakościowych dotyczących elementów
opakowań oraz gotowego opakowania aerozolowego
3.3. Analiza oceny jakości elementów i uformowanych opakowań
aerozolowych prowadzonej w wybranym przedsiębiorstwie
Rozdział 4. Określenie
kryteriów oceny jakości opakowań aerozolowych z
wykorzystaniem metody QFD
4.1. Założenia badawcze
4.2. Określenie profilu użytkownika opakowań aerozolowych występujących
w wyrobach aerozolowych w branży kosmetycznej
4.3. Określenie i grupowanie potrzeb konsumentów dotyczących
opakowań aerozolowych
4.4. Określenie potrzeb krytycznych z punktu widzenia konsumenta oraz
regulacji prawnych i zaleceń branżowych
4.5. Określenie technicznych atrybutów opakowań aerozolowych
z punktu widzenia podmiotów gospodarczych tworzących łańcuch
dostaw
4.6. Wyznaczenie relacji pomiędzy potrzebami konsumentów a
atrybutami technicznymi
Rozdział 5. Ocena
jakości opakowań występujących w ofercie rynkowej z wykorzystaniem
wyznaczonych kryteriów
5.1. Założenia badawcze
5.2. Benchmarking opakowań aerozolowych z punktu widzenia potrzeb
konsumentów
5.3. Badanie i ocena jakości opakowań aerozolowych na podstawie
wyznaczonych atrybutów technicznych określających kryteria
jakości oraz benchmarking pod względem atrybutów
5.4. Analiza porównawcza atrybutów technicznych
aktualnie stosowanych do oceny jakości opakowań z wyznaczonymi
atrybutami w wyniku badań uwzględniających wszystkie podmioty łańcucha
dostaw
Podsumowanie
Bibliografia
Załącznik
Spis tabel
Spis rysunków
198
stron, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|