ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

CONTENT MARKETING OD STRATEGII DO EFEKTÓW


BAKALARSKA-STANKIEWICZ J.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2020, wydanie I

cena netto: 39.90 Twoja cena  37,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Content marketing

Od strategii do efektów


Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał być content marketing, czyli marketing treści. Jednak ten modny trend, realizowany w niewłaściwy sposób, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić? Tu z pomocą przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z której dowiesz się między innymi:

  • Czego content manager może się nauczyć z oper mydlanych?
  • Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu?
  • Czy content marketing sprzedaje?
  • Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na Twoją strategię?
  • Jak być SMART przy określaniu celów w marketingu treści?
  • W czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa?
  • Czy Twoja firma to Mędrzec czy Błazen?
  • Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają?
  • A także wielu innych rzeczy, dzięki którym stworzysz naprawdę skuteczną strategię contentmarketingową dla swojej firmy i marki osobistej.

Jak przykuć uwagę złotej rybki? 7

 Znaczenie inbound marketingu w komunikacji 11

Dlaczego content is king? 17
Definicja, dzięki której zrozumiesz, co liczy się w content marketingu 22
Content marketing a treści sprzedażowe 26

Czego można nauczyć się z historii content marketingu? 29

Po pierwsze: jakość 30
Po drugie: język korzyści 33
Po trzecie: kanał komunikacji 38
Po czwarte: spójność 40
Po piąte: strategia 45

Cel w content marketingu 49

Jak określać cele w content marketingu? 49
Jakie cele możesz osiągnąć dzięki content marketingowi? 53
Jak dopasować cele contentmarketingowe do firmy? 57
Po czym poznać, że cel został osiągnięty? 61

Persona, bez której nie osiągniesz sukcesu 65

Dlaczego potrzebujesz persony? 66
Skąd czerpać wiedzę o odbiorcach? 69
Jak zbudować personę, a raczej persony? 73

Nie daj się wpuścić w kanał 81

POEM(at) w kanałach 82
Jak dostosowywać treści do konkretnych kanałów komunikacji? 86
Jak zaangażować odbiorców, by zapełnili kanał earned? 93
O skutecznej współpracy z zewnętrznymi kanałami 105

Harmonogram, czyli kto, co, jak i kiedy 115

Co powinien zawierać harmonogram? 115
Jak pracować z harmonogramem? 117
Instrukcje dla autorów zgodne z harmonogramem 120

Treść - to co najważniejsze 125

Charakter komunikacji marki - kilka słów o storytellingu 126
Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają? 143
Sztuka tworzenia tytułów i nie tylko 154
Jak mądrze używać słów kluczowych? 161

Content marketing B2B 169

B2B a B2C - różnice wpływające na strategię contentmarketingową 170
Które kanały w B2B najlepiej wybrać i dlaczego? 172
O czym pamiętać, komunikując w świecie B2B? 184

Content marketing i budowa marki osobistej 189

Etapy budowy marki osobistej 190
Twój content marketing 193

Na zakończenie 197

200 stron, 14.0x21.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024