|  | 
 MODELOWANIE I SYMULACJA WIELOAGENTOWA W BADANIACH ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW
 WAWRZYNIAK A.wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2024, wydanie Icena netto: 85.50Twoja cena  81,23 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Modelowanie i symulacja wieloagentowa w badaniach zachowań
konsumentówCelem monografii jest zapoznanie
Czytelnika z podstawami metodologicznymi analizy zachowań konsumenckich
z wykorzystaniem modelowania i symulacji wieloagentowej, a także
przedstawienie wyników badań symulacyjnych przeprowadzonych
przez Autorkę.
 
 W pięciu rozdziałach omówione zostały m.in.: uwarunkowania
zachowań konsumentów na współczesnym rynku oraz
kluczowe czynniki wpływające na te zachowania, metody modelowania
zachowań konsumentów oraz przesłanki zastosowania
modelowania i symulacji wieloagentowej w ich badaniu. Przedstawiono
także konsumpcję i proces zakupowy
 w świetle behawioralnej teorii podejmowania decyzji oraz ekonomii
behawioralnej.
 
 Monografia jest skierowana do ekonomistów, jak
również teoretyków i praktyków
zainteresowanych badaniami zachowań konsumentów przy użyciu
modelowania i symulacji wieloagentowej. Może także stanowić
źródło wiedzy dla studentów kierunków
ekonomicznych, doktorantów, a także
przedsiębiorców i specjalistów z zakresu
marketingu.
 
 Wstęp
 
 Rozdział 1. Uwarunkowania
zachowań konsumentów
 
 1.1. Zachowania konsumentów – istota i zakres
pojęcia
 1.2. Kluczowe czynniki wpływające na zachowania konsumenckie
 1.3. Eksploracja zachowań konsumentów w świetle ekonomii
behawioralnej
 
 Rozdział . Modele i
metody modelowania zachowań konsumenckich
 
 2.1. Klasyczne modele zachowań konsumentów
 2.2. Zmiany w rozumieniu postępowania konsumentów
 2.3. Przegląd metod modelowania zachowań konsumentów
 2.4. Przesłanki stosowania modelowania i symulacji wieloagentowej
 
 Rozdział 3. Modelowanie
i symulacja wieloagentowa – znaczenie i rozwój
 
 3.1. Charakterystyka podejścia wieloagentowego
 3.2. Istota modelowania i symulacji wieloagentowej
 3.3. Kierunki zastosowań symulacji wieloagentowej – przegląd
dotychczasowych badań
 
 Rozdział 4. Podstawy
metodyczne badania zachowań konsumenckich z zastosowaniem symulacji
wieloagentowej
 
 4.1. Koncepcja procedury badawczej
 4.2. Struktura wieloagentowego modelu do badania zachowań zakupowych
 4.3. Konstrukcja i kalibracja modelu wieloagentowego
 4.4. Założenia walidacji modelu na podstawie wybranego studium przypadku
 
 Rozdział 5. Model
zachowań zakupowych konsumentów na rynku żywności
– studium przypadku
 
 5.1. Zidentyfikowanie środowiska symulacyjnego w  badanym
obszarze
 5.2. Identyfikacja głównych czynników
wpływających na zachowania konsumenckie na podstawie danych empirycznych
 5.3. Budowa modelu symulacyjnego zachowania konsumentów
 5.4. Możliwości zastosowania modelu w praktyce – propozycje
eksperymentów symulacyjnych
 
 Zakończenie
 Bibliografia
 Spis rysunków
 Spis tabel
 Indeks rzeczowy
 
 252 stron, Format:
16.0x23.0cm, oprawa miękka
 
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.   |