ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

B2B E-COMMERCE PODRĘCZNIK MENEDŻERA


SKORUPSKA J. TRUSZKOWSKI P.

wydawnictwo: PWN , rok wydania 2023, wydanie I

cena netto: 86.90 Twoja cena  82,56 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

B2B E-commerce

Podręcznik menedżera


  • Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego?
  • Jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych w segmencie B2B?
  • Jak efektywnie zarządzać projektami e-commerce u producenta, czy dystrybutora?
  • W jaki sposób zbudować i zintegrować dział e-commerce w strukturach firmy?
  • Czym jest omnichannel w B2B?
  • Co robić, by zminimalizować ryzyko cyberataków w e-commerce?
Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź w tej wyjątkowo aktualnej i potrzebnej biznesowi książce. B2B e-commerce to obecnie jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się gałęzi gospodarki. Klienci biznesowi, podobnie jak indywidualni, oczekują ułatwień, wygody, prostoty, elastyczności i możliwości robienia zakupów w trybie 24/7. 

B2B E-commerce to kolejna książka wydana w serii Marketing PWN, prezentującej współczesne trendy w marketingu, autorstwa praktyków biznesu i najlepszych ekspertów w tej dziedzinie. Ta publikacja powstała dzięki zaangażowaniu i wiedzy wyniesionej z praktyki ekspertów e-Izby oraz ogromnemu zaangażowaniu lidera Zespołu Contentowego Piotra Truszkowskiego.

Co znajdziesz w książce? Konkretne wskazówki, praktyczne narzędzia, przykłady z rynku oraz mnóstwo inspiracji. Dowiesz się, jak efektywnie zarządzać projektami e-commerce, jakich kompetencji potrzebujesz i jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych.

Jest to niezbędne źródło wiedzy dla każdego, kto jest związany z branżą handlu internetowego. Książka jest szczególnie przydatna dla menedżerów, właścicieli firm oraz pracowników działów e-commerce i działów marketingu.

Ta książka jest niezbędnym źródłem wiedzy dla każdego, kto jest związany z branżą handlu internetowego.

Autorami książki są: Ewa Bednarz, Cezary Brzozowski, Witold Chomiczewski, Adam Chudzik, Jakub Gierszyński, Karolina Kaczor, Ewa Kraińska, Ryszard Łach, Paweł Łancewicz, Jędrzej Łapacz, Barbara Matkowska-Włosek, Sebastian Mądrachowski, Marta Ostrowska, Artur Piekarczyk, Olga Pijanowska, Damian Sinior, Beata Skorupska, Justyna Skorupska, Mateusz Skowron, Katarzyna Szepelak, Jacek Szwankowski, Piotr Truszkowski, Konrad Wąsiel, Michał Wojciechowicz, Katarzyna Zajchowska.

01 E-commerce B2B – wielkość segmentu, perspektywy rozwoju i główne trendy 9
Katarzyna Zajchowska
02 Czy B2B e-commerce jest mi potrzebny? Zdefi niowanie celów organizacji sprzedażowej. Platforma B2B omnichannel 15
Justyna Skorupska
03 Kim jest mój klient B2B? Jakie są jego zachowania i potrzeby? Czym się różni od klienta B2C? Czym jest buyer persona 25
Jędrzej Łapacz
04 Co stanowi największe bariery we wdrażaniu cyfrowej transformacji? Jakie rozwiązania i taktyki wprowadzić, aby mimo przeszkód skutecznie realizować projekty cyfrowej zmiany? 28
Ewa Bednarz
05 Wartościowy content B2B? Skuteczne sposoby na pozyskanie uwagi klienta biznesowego? 36
Marta Ostrowska
06 Marketing i komunikacja w e-commerce B2B 45
Barbara Matkowska-Włosek
07 E-merchandising ki diabeł? 58
Justyna Skorupska
08 Co powinno zostać w organizacji, a co można outsourcować? Czego wymagać od podwykonawców? 64
Konrad Wąsiel
09 Rola marketplace we spółczesnym i przyszłym B2B e-commerce 76
Piotr Truszkowski
10 Jak zminimalizować ryzyko cyberataków w e-commerce? 83
Ryszard Łach
11 Podstawy prawa e-handlu. O czym należy pamiętać przy sprzedaży B2B 87
Witold Chomiczewski, dr Katarzyna Szepelak
12 Płatności i finansowanie w e-commerce B2B 99
Ewa Kraińska
13 Projekt „Role i kompetencje potrzebne w B2B e-commerce” 104
Cezary Brzozowski, Sebastian Mądrachowski, Michał Wojciechowicz
14 W jaki sposób zbudować i zintegrować dział e-commerce w strukturach firmy? 126
Jakub Gierszyński
15 Efektywne zarządzanie projektem wdrożeniowym w e-commerce 132
Jacek Szwankowski
16 Strategiczne podejście do uruchomienia kanału e-commerce B2B 141
Artur Piekarczyk
17 Omnichannel: wzmocnienie, a nie kanibalizacja 146
Artur Piekarczyk
18 Jak architektura IT wspiera cyfrową transformację świata B2B 151
Mateusz Skowron, Paweł Łancewicz
19 Rozwój zwinnych kompetencji projektowych – niezbędny element przetrwania w świecie postCOVID 158
Karolina Kaczor

168 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024