|
PERSWAZJA W TELEWIZYJNEJ REKLAMIE SPOŁECZNEJ STUDIUM SOCJOLOGICZNE
KURZEJA E. wydawnictwo: WUŚ , rok wydania 2016, wydanie Icena netto: 29.90 Twoja cena 28,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Perswazja w telewizyjnej reklamie społecznej
Studium socjologiczne
Podjęty w
monografii temat, obszerne zaplecze literaturowe, analiza teoretyczna
problemu reklamy per se, a społecznej w szczególności, na
tle historii komunikacji perswazyjnej, przeprowadzone badania
empiryczne, analiza zabranych konkretnych licznych
przykładów kampanii i spotów sprawiają, że
monografia wzbogaci, jak dotąd niestety skromny, dorobek
poznawczo-analityczny polskich badań nad reklamą, zwłaszcza w zakresie
działań pożytku publicznego. Może się stać inspiracją nie tylko do
dalszych badań medioznawczych i socjologicznych, lecz przede wszystkim
do lepszej praktyki reklamy społecznej, uświadamiając praktykom
– dyrektorom kreatywnym, wykonawcom reklamy, domom mediowym
itd. – w porównawczej analizie mocne i słabe
strony reklamy społecznej w Polsce, jej potencjał, a także
niewykorzystane w pełni możliwości.
Z recenzji
prof. dr. hab. Tomasza Gobana-Klasa
Autorka
podjęła ciekawy poznawczo i ważny społecznie temat reklamy społecznej
emitowanej w telewizji. […] Jej znaczenie stale wzrasta,
stąd też konieczność podjęcia systematycznych badań nad mechanizmami
konstruowania reklamy społecznej, jej treściami oraz skutecznością
oddziaływania. […] Praca jest obszernym studium o
charakterze teoretyczno-empirycznym. […] Może znaleźć
szeroki krąg odbiorców wśród zainteresowanych
perswazyjnymi funkcjami reklam, zwłaszcza reklam społecznych. Ma też
wyraźnie aplikacyjny wymiar i zapewne spotka się również z
zainteresowaniem tzw. praktyków, którzy właśnie
poprzez reklamę społeczną podejmują próby upowszechniania
prowadzonych przez siebie projektów socjalnych, aby w ten
sposób zyskiwać ich zwolenników.
Z recenzji prof. dr.
hab. Wojciecha Świątkiewicza
01 Definicja i cechy reklamy;
Marketing społeczny i jego funkcje; Pojęcie przekazu perswazyjnego
02 Perswazja w reklamie
społecznej; Założenia metodologiczne badań
03 Analiza modelowa
reklam telewizyjnych w ramach wybranych kampanii społecznych
04 Perswazja w
telewizyjnej reklamie społecznej w świetle badań własnych
05 Wnioski; Wykaz
kampanii społecznych; Bibliografia
232 strony, 240 mm
× 168 mm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|