ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PERSWAZJA W TELEWIZYJNEJ REKLAMIE SPOŁECZNEJ STUDIUM SOCJOLOGICZNE


KURZEJA E.

wydawnictwo: WUŚ , rok wydania 2016, wydanie I

cena netto: 29.90 Twoja cena  28,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Perswazja w telewizyjnej reklamie społecznej

Studium socjologiczne


Podjęty w monografii temat, obszerne zaplecze literaturowe, analiza teoretyczna problemu reklamy per se, a społecznej w szczególności, na tle historii komunikacji perswazyjnej, przeprowadzone badania empiryczne, analiza zabranych konkretnych licznych przykładów kampanii i spotów sprawiają, że monografia wzbogaci, jak dotąd niestety skromny, dorobek poznawczo-analityczny polskich badań nad reklamą, zwłaszcza w zakresie działań pożytku publicznego. Może się stać inspiracją nie tylko do dalszych badań medioznawczych i socjologicznych, lecz przede wszystkim do lepszej praktyki reklamy społecznej, uświadamiając praktykom – dyrektorom kreatywnym, wykonawcom reklamy, domom mediowym itd. – w porównawczej analizie mocne i słabe strony reklamy społecznej w Polsce, jej potencjał, a także niewykorzystane w pełni możliwości.

 Z recenzji prof. dr. hab. Tomasza Gobana-Klasa

 Autorka podjęła ciekawy poznawczo i ważny społecznie temat reklamy społecznej emitowanej w telewizji. […] Jej znaczenie stale wzrasta, stąd też konieczność podjęcia systematycznych badań nad mechanizmami konstruowania reklamy społecznej, jej treściami oraz skutecznością oddziaływania. […] Praca jest obszernym studium o charakterze teoretyczno-empirycznym. […] Może znaleźć szeroki krąg odbiorców wśród zainteresowanych perswazyjnymi funkcjami reklam, zwłaszcza reklam społecznych. Ma też wyraźnie aplikacyjny wymiar i zapewne spotka się również z zainteresowaniem tzw. praktyków, którzy właśnie poprzez reklamę społeczną podejmują próby upowszechniania prowadzonych przez siebie projektów socjalnych, aby w ten sposób zyskiwać ich zwolenników.

Z recenzji prof. dr. hab. Wojciecha Świątkiewicza

01 Definicja i cechy reklamy; Marketing społeczny i jego funkcje; Pojęcie przekazu perswazyjnego

02 Perswazja w reklamie społecznej; Założenia metodologiczne badań

03 Analiza modelowa reklam telewizyjnych w ramach wybranych kampanii społecznych

04 Perswazja w telewizyjnej reklamie społecznej w świetle badań własnych

05 Wnioski; Wykaz kampanii społecznych; Bibliografia

232 strony, 240 mm × 168 mm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024