|
BOGACTWO BRANDINGU ROZMOWY Z TWÓRCAMI NAJWIĘKSZYCH POLSKICH MAREK
LIS A. wydawnictwo: PWN , rok wydania 2022, wydanie Icena netto: 85.90 Twoja cena 81,61 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Bogactwo brandingu
Rozmowy z twórcami największych
polskich marek
W książce swoją wiedzą i
doświadczeniem dzielą się:
Marcin Bełza - Marta
Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak -
Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski - Staszek Mencwel -
Wojtek Mierowski - Alicja Myśliwiec - Michał Pawlik - Piotr Ręczajski -
Mariusz Ryciak - Bartek Serafiński - Łukasz Słotwiński - Wojtek
Sokół - Sebastian Studniarski - Paweł Tyszkiewicz - Michał
Wasilewski - Robert Zydel
- Ile komunikatów reklamowych odbieramy w ciągu
godziny?
- Ile powiadomień, e-maili, sloganów…?
- Czy w tym zalewie informacji znajdzie się coś, co będzie w
stanie nas jeszcze poruszyć i przyciągnąć naszą uwagę?
Marki zabiegają o nasze względy. Kuszą obietnicami, przyciągają wzrok
kolorami i hasłami. Ostatecznie do naszej łazienki trafi tylko jedna z
kilkudziesięciu dostępnych na półce past do
zębów. Dlaczego zatem jedne marki przyciągają uwagę
tłumów, a inne są niedostrzegane? Kto za tym wszystkim stoi?
„Bogactwo
brandingu” to pierwsza publikacja będąca inicjatywą branży,
poświęcona zjawisku brandingu na polskim rynku. Adam Lis i Alicja
Myśliwiec przeprowadzili rozmowy z twórcami największych
polskich marek. Efektem jest unikatowy zapis spotkań ludzi,
którzy wpływają na codzienne wybory konsumenckie. To
konfrontacja przedstawicieli największych agencji brandingowych z
przedstawicielami działów marketingu firm, które
wszyscy znamy. To wyjątkowy przewodnik po świecie brandingu
przygotowany na bazie doświadczeń najlepszych polskich agencji
brandingowych i największych polskich marek.
Każdy, kto sięgnie po tę książkę pozna ludzi, którzy
stworzyli najbardziej znane marki w Polsce oraz kulisy, jak były one
budowane. Od najlepszych w branży dostanie również know how,
jak tworzyć cenione i pożądane marki. Książka zawiera dużo eksperckich
informacji, ciekawych historii i przykładów z rynku.
Jest to praktyczny
przewodnik dla biznesu - właścicieli firm, zarządzających, wszystkich,
którzy mają do czynienia z marką, marketingiem, komunikacją
i brandingiem. To vademecum dla grafików,
projektantów i strategów w branży. To zapis
historii naszej współczesności, która wpływa na
sposób bycia, życia i myślenia. To wreszcie promocja dobrych
praktyk. Co więcej, ta wyjątkowa książka tworzy forum wymiany opinii,
platformę dialogu między praktykami a teoretykami. Dzięki
niej właściciele firm będą wiedzieli, jak właściwie wybrać agencję
brandingową, a konsumenci będą mogli dokonywać świadomych
wyborów.
ZAMIAST WSTĘPU, CZYLI PO CO TA
KSIĄŻKA
PODSTAWOWE INFORMACJE,
CZYLI PO CO ROBI SIE (RE)BRANBING
DIY. CZYLI JAK STWORZYŁEM
WŁASNĄ MARKĘ
NASZ "PIERWSZY RAZ",
CZYLI JAK WYBRAĆ STUDIO BRANDINGOWE
10 PRZECIEŻ "TYLKO" LOGO,
CZYLI DLACZEGO BRANDING TYLE KOSZTUJE
W SAM RAZ NA RAZ ALBO
MIŁOŚĆ NA CAŁE ŻYCIE, JAK PRZEBIEGA WSPÓŁPRACA
MIŁOŚĆ OD PIERWSZEGO
WEJRZENIA CZY RACJONALNA ANALIZA, CZYLI JAK WYBRAĆ NAJLEPSZY PROJEKT
PARASOL OCHRONNY, A MOŻE
SKOK NA BUNGEE, CZYLI CZY POTRZEBNE S4 BADANIA
UCZĄC SIĘA CUDZYCH
BUDACH, CZYLI JAK WŁAŚCIWIE WDROŻYĆ NAJLEPSZY PROJEKT
PRAWDZIWY DRANDING
KRYTYKI SlĘ NIE BOI, CZYLI JAK REAGOWAĆ NA HEJT
O SUKCESIE MARKI
SŁÓW KILKA, CZYLI DETERMINANTY SILNYCH BRANDÓW
CZŁOWIEK JAKO MARKA
BRANDING W CZASACH
KRYZYSU WYWOŁANEGO COVIDEM
ZAMIAST ZAKOŃCZENIA,
CZYLI PODSUMOWANIE TEMATU
PODZIĘKOWANIA
152 strony,
16.5x23.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|