ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 85.90 81,61   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

BOGACTWO BRANDINGU ROZMOWY Z TWÓRCAMI NAJWIĘKSZYCH POLSKICH MAREK


LIS A.

wydawnictwo: PWN , rok wydania 2022, wydanie I

cena netto: 85.90 Twoja cena  81,61 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Bogactwo brandingu

Rozmowy z twórcami największych polskich marek


W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się:

Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski - Staszek Mencwel - Wojtek Mierowski - Alicja Myśliwiec - Michał Pawlik - Piotr Ręczajski - Mariusz Ryciak - Bartek Serafiński - Łukasz Słotwiński - Wojtek Sokół - Sebastian Studniarski - Paweł Tyszkiewicz - Michał Wasilewski - Robert Zydel
  • Ile komunikatów reklamowych odbieramy w ciągu godziny?
  • Ile powiadomień, e-maili, sloganów…?
  • Czy w tym zalewie informacji znajdzie się coś, co będzie w stanie nas jeszcze poruszyć i przyciągnąć naszą uwagę?
Marki zabiegają o nasze względy. Kuszą obietnicami, przyciągają wzrok kolorami i hasłami. Ostatecznie do naszej łazienki trafi tylko jedna z kilkudziesięciu dostępnych na półce past do zębów. Dlaczego zatem jedne marki przyciągają uwagę tłumów, a inne są niedostrzegane? Kto za tym wszystkim stoi?

„Bogactwo brandingu” to pierwsza publikacja będąca inicjatywą branży, poświęcona zjawisku brandingu na polskim rynku. Adam Lis i Alicja Myśliwiec przeprowadzili rozmowy z twórcami największych polskich marek. Efektem jest unikatowy zapis spotkań ludzi, którzy wpływają na codzienne wybory konsumenckie. To konfrontacja przedstawicieli największych agencji brandingowych z przedstawicielami działów marketingu firm, które wszyscy znamy. To wyjątkowy przewodnik po świecie brandingu przygotowany na bazie doświadczeń najlepszych polskich agencji brandingowych i największych polskich marek.

Każdy, kto sięgnie po tę książkę pozna ludzi, którzy stworzyli najbardziej znane marki w Polsce oraz kulisy, jak były one budowane. Od najlepszych w branży dostanie również know how, jak tworzyć cenione i pożądane marki. Książka zawiera dużo eksperckich informacji, ciekawych historii i przykładów z rynku.

Jest to praktyczny przewodnik dla biznesu - właścicieli firm, zarządzających, wszystkich, którzy mają do czynienia z marką, marketingiem, komunikacją i brandingiem. To vademecum dla grafików, projektantów i strategów w branży. To zapis historii naszej współczesności, która wpływa na sposób bycia, życia i myślenia. To wreszcie promocja dobrych praktyk. Co więcej, ta wyjątkowa książka tworzy forum wymiany opinii, platformę dialogu między praktykami a teoretykami.  Dzięki niej właściciele firm będą wiedzieli, jak właściwie wybrać agencję brandingową, a konsumenci będą mogli dokonywać świadomych wyborów.

ZAMIAST WSTĘPU, CZYLI PO CO TA KSIĄŻKA
PODSTAWOWE INFORMACJE, CZYLI PO CO ROBI SIE (RE)BRANBING
DIY. CZYLI JAK STWORZYŁEM WŁASNĄ MARKĘ
NASZ "PIERWSZY RAZ", CZYLI JAK WYBRAĆ STUDIO BRANDINGOWE
10 PRZECIEŻ "TYLKO" LOGO, CZYLI DLACZEGO BRANDING TYLE KOSZTUJE
W SAM RAZ NA RAZ ALBO MIŁOŚĆ NA CAŁE ŻYCIE, JAK PRZEBIEGA WSPÓŁPRACA
MIŁOŚĆ OD PIERWSZEGO WEJRZENIA CZY RACJONALNA ANALIZA, CZYLI JAK WYBRAĆ NAJLEPSZY PROJEKT
PARASOL OCHRONNY, A MOŻE SKOK NA BUNGEE, CZYLI CZY POTRZEBNE S4 BADANIA
UCZĄC SIĘA CUDZYCH BUDACH, CZYLI JAK WŁAŚCIWIE WDROŻYĆ NAJLEPSZY PROJEKT
PRAWDZIWY DRANDING KRYTYKI SlĘ NIE BOI, CZYLI JAK REAGOWAĆ NA HEJT
O SUKCESIE MARKI SŁÓW KILKA, CZYLI DETERMINANTY SILNYCH BRANDÓW
CZŁOWIEK JAKO MARKA
BRANDING W CZASACH KRYZYSU WYWOŁANEGO COVIDEM
ZAMIAST ZAKOŃCZENIA, CZYLI PODSUMOWANIE TEMATU
PODZIĘKOWANIA

152 strony, 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2025