ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 55.39 52,62   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

LIDER BEZ TYTUŁU JAK KIEROWAĆ SOBĄ I INNYMI W ŻYCIU I BIZNESIE


SHARMA R.

wydawnictwo: KOMPANIA MEDIOWA , rok wydania 2023, wydanie I

cena netto: 55.39 Twoja cena  52,62 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

LIDER BEZ TYTUŁU

Jak kierować sobą i innymi w życiu i biznesie


Lider bez tytułu to współczesna opowieść, a właściwie przypowieść o człowieku próbującym odnaleźć swoją drogę w świecie dynamicznych zmian, rosnących wymagań i zaniku wartości. Robin Sharma, ekspert w dziedzinie przywództwa i autor poczytnych książek, sięga po pradawną formułę przypowieści, aby przybliżyć czytelnikowi założenia swojej filozofii przywództwa bez tytułu.

Bohater tej opowieści, Blake Davis, wspomina z perspektywy czasu ten okres swojego życia, w którym znalazł się na zakręcie. Przedwcześnie stracił rodziców i długo szukał swojego miejsca na świecie. Zaciągnął się do wojska i służył w Iraku, a potem próbował się na nowo odnaleźć w codzienności. Pomocną dłoń wyciągnął do niego nieoczekiwanie Tommy Flinn, dawny przyjaciel jego ojca.

Tajemniczy i nieco ekscentryczny mentor w ciągu jednego dnia przedstawia młodemu podopiecznemu czterech nauczycieli, z których każdy omawia jedną z zasad przywództwa bez tytułu. Podczas długich i wnikliwych rozmów Blake poznaje historie życia swoich nauczycieli, a także wartości, które im przyświecają na co dzień. Wyłania się z tego zbiór zasad, które zawierają się w czterech chwytliwych skrótach i razem opisują nowe podejście do pracy zawodowej i życia osobistego. Bohater te rady przyjmuje i odnosi dzięki nim sukces, więc zgodnie z obietnicą złożoną niegdyś mentorowi, dzieli się z czytelnikami wiedzą o tym, jak być liderem bez tytułu – co robić, aby w pełni wykorzystywać wrodzony potencjał, wspinać się na nowe wyżyny możliwości i dokonywać w życiu rzeczy, o których potem można by myśleć z dumą i satysfakcją.

„Dlatego lider wystrzega się komunikacji, w której brakuje otwartości. Dziś w biznesie szuka się ludzi, którzy potrafią obiektywnie opisywać rzeczywistość. Ceni się ludzi otwartych i szczerych, szczerych aż do bólu”

 -fragment książki

256 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024