|
UPIERDLIWI WSPÓŁPRACOWNICY JAK SIĘ DOGADAĆ Z SZEFEM IDIOTĄ PESYMISTYCZNYM PODWŁADNYM CZY WSZECHWIEDZĄCYM KOLEGĄ
GALLO A. wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2023, wydanie Icena netto: 65.89 Twoja cena 62,60 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Upierdliwi współpracownicy
Jak się dogadać z szefem idiotą, pesymistycznym
podwładnym czy wszechwiedzącym kolegą
Oparty na badaniach praktyczny
poradnik pokazujący, jak radzić sobie z trudnymi ludźmi w pracy
Amy Gallo identyfikuje
osiem znanych typów trudnych
współpracowników. Przedstawia strategie, dzięki
którym w konstruktywny sposób poradzisz sobie z
niepewnym szefem, pasywno-agresywnym współpracownikiem,
wszystkowiedzącym czy stronniczym kolegą. Wymienia również
zasady, dzięki którym będziesz mógł w
konstruktywny sposób przeformułować swoje relacje w pracy
– bez względu na to, z kim jesteś skonfliktowany.
Postępowanie w zgodzie z zasadami nie zawsze jest łatwe, ale Gallo
pozwoli ci docenić znaczenie kluczowych elementów dobrych
relacji, takich jak zrozumienie czy wsparcie, dzięki którym
wytrwasz w swoim postanowieniu – na własnych warunkach.
Relacje między ludźmi w pracy bywają niełatwe. Stres, jaki wywołują
codzienne kontakty z trudnymi osobami, osłabia twoją kreatywność i
wydajność, pogarsza zdolność do jasnego myślenia i podejmowania
racjonalnych decyzji oraz sprawia, że przestajesz się angażować. Może
także doprowadzić do tego, że zamiast spać, będziesz się zamartwiać,
staniesz się wycofany lub zaczniesz reagować w sposób,
którego później będziesz żałować.
W książce znajdziesz mnóstwo chwilami żenujących
przykładów zachowań zaczerpniętych z biurowej
rzeczywistości, a także wyniki najnowszych badań behawioralnych oraz
praktyczne wskazówki do wykorzystania od razu. Z tym
poradnikiem nauczysz się, jak radzić sobie z najtrudniejszymi relacjami
w pracy i jednocześnie budować odporność w interakcjach międzyludzkich.
„Ta książka
udowadnia, że dobra współpraca jest możliwa –
nawet z tym palantem, którego najchętniej widzielibyśmy w
innej firmie”.
—DANIEL
GOLEMAN, autor bestsellerów Inteligencja emocjonalna i
Inteligencja społeczna
„Wszyscy
trafiamy do pracy z bagażem doświadczeń, który wpływa na
nasz obraz samych siebie, na nasze zaufanie, komunikację i zarządzanie
konfliktami. Książka Amy Gallo to zestaw konkretnych porad, jak
poruszać się po mętnych wodach relacji międzyludzkich w życiu
zawodowym”.
—ESTHER
PEREL, psychoterapeutka, autorka bestsellerów „New
York Timesa”; prowadzi podcasty pt. „Where Should
We Begin?” oraz „How’s Work?”
„Przystępna,
praktyczna książka o tym, jak radzić sobie z najtrudniejszymi
współpracownikami oraz jak zmienić relacje z nimi w jedne z
najcenniejszych w firmie”.
—ADAM
GRANT, autor bestselleru „New York Timesa” pt.
Leniwy umysł; prowadzi podcast TED „WorkLife”
W tej mądrej i
opartej na gruntownych badaniach książce Amy Gallo prezentuje skuteczny
i praktyczny model radzenia sobie z trudnymi
współpracownikami. Bez względu na to, jaka jest twoja
sytuacja, ta książka pomoże ci poprawić relacje w zespole”.
—DANIEL H.
PINK, autor bestsellerów „New York
Timesa” pt. Żałować czy nie żałować?, Kiedy i Drive
AMY GALLO jest
redaktorką współpracującą z renomowanym czasopismem
„Harvard Business Review” oraz autorką książki pt.
HBR Guide to Dealing with Conflict i współprowadzącą podcast
HBR o nazwie „Women at Work”. Jej artykuły ukazały
się w dziesiątkach książek poświęconych inteligencji emocjonalnej,
przekazywaniu i otrzymywaniu feedbacku, zarządzaniu czasem i
przywództwu. Gallo, jako popularna prelegentka i
facylitatorka, pomogła tysiącom liderów skuteczniej radzić
sobie z konfliktami i zarządzać złożoną dynamiką miejsca pracy.
Ukończyła Uniwersytet Yale, a tytuł magistra uzyskała na Uniwersytecie
Browna.
328 stron, Format:
14.1x21.8cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|