|
NAUKI EKONOMICZNE WOBEC WYZWAŃ WSPÓŁCZESNEJ GOSPODARKI
GULAK-LIPKA P. RED. wydawnictwo: WYD UMK , rok wydania 2020, wydanie Icena netto: 39.15 Twoja cena 37,19 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Nauki ekonomiczne wobec wyzwań
współczesnej gospodarki
Zarządzanie
– przywództwo – komunikacja
Monografia
Nauki ekonomiczne wobec wyzwań współczesnej gospodarki.
Zarządzanie – przywództwo – komunikacja
to drugi tom rozważań nad bieżącymi problemami gospodarczymi. Zakres
książki obejmuje zagadnienia z różnych dyscyplin naukowych,
takich jak ekonomia i nauki o zarządzaniu. Zebrane publikacje
charakteryzuje aktualność tematu oraz dociekliwość badawcza młodych
adeptów nauki.
W części pierwszej, poświęconej ekonomii, zwrócono uwagę na
problemy związane z rynkiem pracy nierejestrowanej. W oparciu o skalę
zjawiska omówiono strukturę wykonywanej pracy,
scharakteryzowano uczestników obszaru nierejestrowanego oraz
przedstawiono motywację do podjęcia takiej aktywności. Wśród
poruszanych tematów skupiono się także na
przywództwie oraz roli inteligencji emocjonalnej
wśród managerów i liderów.
W monografii zwrócono ponadto uwagę na aspekty związane z
komunikacją marketingową, która w oparciu o real-time
marketing jest prezentowana jako efektywny sposób kreowania
marki wśród klientów. Przybliżono
również tematykę związaną z rozwijającym się i zyskującym na
znaczeniu obszarem big data, przede wszystkim jego szansami i
wyzwaniami.
Dość obszerny obszar rozważań teoretyczno-empirycznych umożliwił
zaprezentowanie wybranych wyzwań, przed którymi stoją
organizacje oraz osoby zarządzające nimi. Przedstawione w monografii
wnioski zostały oparte na wynikach prowadzonych badań i z pewnością
mogą być inspiracją do ciekawej dyskusji oraz dalszych
studiów.
Patrycja
Gulak-Lipka
Wprowadzenie / 7
Agnieszka Szulc-Obłoza
I. Praca
nierejestrowana jako przykład łamania obowiązujących reguł gry
/ 13
Tomasz Rajfura
II.
E motional intelligence in leadership: Systematic literature review
/ 35
Kamila Skrzypczyńska
III. Rola
inteligencji emocjonalnej wspieranej procesem coachingowym w
doskonaleniu przywództwa
/ 57
Jakub Szczepkowski
IV. Real-time
marketing jako efektywny sposób kreowania marki
wśród klientów XXI wieku
/ 77
Mariusz Lewandowski
V. Wirtualizacja
działań z zakresu komunikacji marketingowej
/ 93
Joanna Michalak
VI. Szanse
i wyzwania analityki big data
/ 113
132
strony, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|