|
CO CHCE WIEDZIEĆ KLIENT?
SHERIDAN M. wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2021, wydanie Icena netto: 59.80 Twoja cena 56,81 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Co chce wiedzieć klient?
Jak
tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na
pytania odbiorców
Konsument w erze cyfrowej
hiper-informacji
Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności
informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester
wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę
swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W
rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie
o firmie i produkcie w sieci, niż to, co usłyszy od sprzedawcy.
Słuchaj
o co pytają klienci, a następnie szczerze odpowiadaj
Marcus Sheridan, ekspert w zakresie inbound marketingu, skupił się
przede wszystkim na zrozumieniu konsumentów
i pokazaniu, w jaki sposób tworzyć i dystrybuować
odpowiednie treści, by wywierać wpływ na decyzje potencjalnych
klientów. Wytypował pięć kategorii pytań (oraz pięć
rodzajów treści, które na nie odpowiadają),
które zapewniają większy ruch, konwersje, leady i sprzedaż.
Wyodrębnił tematy, które odbiorcy (zarówno B2B,
jak i B2C) wyszukują najczęściej, gdy muszą podjąć decyzję zakupową.
Dzięki
lekturze jego książki dowiesz się także, jak:
- wykorzystać nowe technologie do prowadzenia konwersacji z klientami w
czasie rzeczywistym;
- tworzyć efektywne treści na firmową stronę www, aby z powodzeniem
przeprowadziły klienta przez całość lejka sprzedażowego;
- wykonać we własnym zakresie siedem różnych nagrań wideo,
które realnie przełożą się na sprzedaż i liczbę
finalizowanych transakcji (badania pokazują, że materiały wideo w 2022
roku będą stanowiły 82 procent aktywności konsumenckiej w internecie);
- wykorzystać moc insourcingu i zaangażować własny zespół do
tworzenia świetnych treści.
Co chce wiedzieć klient? to coś więcej niż książka, to podsumowanie
pięciu lat testów i weryfikacji hipotez w prawdziwym
świecie. To inspirujący mix najnowszych narzędzi content marketingu,
praktycznych case studies oraz nowatorskiej strategii TAYA –
They Ask, You Answer, która pokazuje jak prowadzić sprzedaż
i marketing, by zdobyć zaufanie klientów odpowiadając
wyczerpująco na ich pytania, problemy i wątpliwości.
Kolejna
książka o content marketingu? Nie! To TA książka! Znajdziesz w niej
prostą i skuteczną metodę pozyskiwania klientów przy pomocy
ich własnych pytań. Zmień perspektywę. Zapomnij o swoich wyobrażeniach.
Przyjmij perspektywę klienta. Słyszałem to wiele razy, ale Marcus
Sheridan pokazał konkretnie jak to zrobić.
- Łukasz Kosuniak, ekspert marketingu B2B, autor książki „ABC
marketingu B2B”, prowadzi firmę doradczo-szkoleniową Grow
Consulting
Marcus
Sheridan udowadnia, że istotą skutecznych działań marketingowych jest
zaufanie, które zbudujesz tylko wtedy, kiedy zrozumiesz
swojego klienta i odpowiesz na jego potrzeby i pytania –
nawet jeśli te są dla Ciebie „niewygodne”. Co chce
wiedzieć klient? to pozycja obowiązkowa dla każdego sprzedawcy i
content managera.
- Anna Kołodziej, redaktor naczelna magazynu sprawny.marketing
Marcus
Sheridan dotyka istoty inbound marketingu – stawania się
nauczycielem, przewodnikiem, latarnią morską dla swoich
klientów. (…) Świat się zmienił i ludzie dziś
odmiennie robią zakupy, odrzucając to, co było wcześniej. Wszystko, co
musisz zrobić, to po prostu zadać odpowiednie pytania. (…)
Skoncentruj się na lękach, pragnieniach, obawach i
zmartwieniach twoich klientów. Co chce wiedzieć klient? to
przede wszystkim swoista filozofia biznesu. Sposób podejścia
do strategii komunikacji, która oparta jest na otwartości,
argumentacji i szczerości.
- Jacek Kotarbiński, ekonomista, marketer, rynkolog, kotarbinski.com
To
także jedna z najbardziej transparentnych książek o content marketingu,
jakie czytałem. Marcus niczego w niej nie ukrywa. Otwarcie
mówi o cenach i strategiach, kwalifikowaniu potencjalnych
klientów, radzeniu sobie z trudnymi konkurentami i
angażowaniu handlowców w proces tworzenia treści.
Przypomniały mi się wszystkie lekcje, jakie wyniosłem z pracy w handlu
(…) podstawy, które większość firm ignoruje (a
większość dużych agencji nie może pojąć). Jako wielki amator pisanych z
uważnością, mądrych i przydatnych lektur chciałem wyrazić
swój szacunek za świeżość i trafność tej książki.
- Roger C. Parker
MARCUS SHERIDAN
jest znanym ekspertem w dziedzinie inbound i content marketingu.
Występuje na międzynarodowych konferencjach jako prelegent o niezwykłej
umiejętności ekscytowania, angażowania i motywowania publiczności.
Współpracując z setkami firm, pomaga im zyskać status
najbardziej zaufanych marek w branży.
Teksty Marcusa ukazują się w licznych publikacjach branżowych, między
innymi w „New York Timesie”, dla którego
Marcus pisze teksty jako „guru marketingu
sieciowego”, czy w magazynie „Forbes”, na
łamach którego został uznany za jednego z 20
„najbardziej intrygujących
mówców” w 2017 roku. Opowieść o tym,
jak zdołał uratować swoją firmę River Pools od katastrofy gospodarczej
w 2008 r., znalazła się w wielu książkach, publikacjach i
uniwersyteckich case studies na całym świecie.
Przedmowa
do polskiego wydania
Przedmowa
Wstęp
Część I. Zupełnie
inne spojrzenie na biznes, marketing i zaufanie
1. Upadek
2. Ogromne zmiany w procesie zakupowym i zacieranie granic między
sprzedażą a marketingiem
3. Nic z tej książki nie wyniesiesz, jeśli
4. Jak odkryłem podejście TAYA
5. Definicja nowego podejścia
6. Przypomnij sobie pytania, jakie słyszysz każdego dnia
7. Strategia marketingowa "na strusia"
8. Efekt CarMaxa
9. Odkrycie wielkiej piątki
10. Wielka piątka, temat pierwszy. Cena i koszty:
dlaczego musimy rozmawiać o pieniądzach
11. O tym, jak jeden artykuł o pieniądzach wygenerował
sprzedaż za ponad sześć milionów dolarów
12. Studium przypadku nr 1. Jak renomowana firma technologiczna z
segmentu B2B generuje 8 milionów dolarów
dodatkowych przychodów
13. Wielka piątka, temat drugi
Problemy: jak przekształcić słabość w siłę
14. Jak poruszać niewygodne tematy
15. Jak mówienie o problemach przyniosło nam ponad milion
dolarów przychodu
16. Studium przypadku nr 2. Firma finansująca zakup sprzętu staje się
cyfrowym Dawidem i pokonuje branżowych Goliatów
17. Wielka piątka, temat trzeci
Zestawienia i porównania
18. Wielka potrzeba obiektywnych treści
19. Wielka piątka, temat czwarty i piąty
Recenzje i najlepsze w klasie
20. Jak wykorzystywać recenzje, by zaistnieć jako ekspert
21. Wpływ rozmów o konkurencji
22. Studium przypadku nr 3. Niewielki sklep ze sprzętem AGD dominuje
rynek internetowy i zarabia miliony
23. Konkurencja
24. Jak podejście TAYA ocaliło River Pools and Spaś
Część II. Wpływ
podejścia TAYA na zespoły sprzedażowe
25. Jak świetny content radykalnie odmienia sytuację
zespołów sprzedażowych
26. Przełomowe odkrycie
27. Sprzedaż z zadaniem dla kupującego
28. Jak pewna niepospolita para zmieniła moje spojrzenie na skuteczność
sprzedaży dzięki treściom
29. Content nigdy nie śpi
30. Jak wykorzystywać sprzedaż z zadaniem dla kupującego, by uniknąć
typowych pułapek
31. Jak wykorzystywać sprzedaż z zadaniem dla kupującego do sprawdzania
kompatybilności
32. Studium przypadku nr 4. Jak start-up zajmujący się ochroną zdrowia
stał się liderem opinii w zupełnie nowej branży
Część III. Wdrażanie
i tworzenie kultury
33. Moc insourcingu i angażowania własnego zespołu do tworzenia
świetnych treści
34. Studium przypadku nr 5. Jak firma Błock Imaging wprowadziła kulturę
insourcingu
35. Jak zacząć z przytupem. Warsztaty dla całej firmy
36. Content menedżer. Jakie powinien mieć cechy, jak go zatrudnić i
dużo więcej
37. Znaczenie odpowiednich narzędzi. Jak mierzyć zwrot z inwestycji,
moc HubSpota i nie tylko
Część IV. Tworzenie
wideo... we własnym zakresie
38. Wszyscy jesteśmy firmami medialnymi oraz sprzedaż wizualna
39. Sprzedażowa siódemka. 7 filmów,
które natychmiast przełożą się na sprzedaż i liczbę
finalizowanych transakcji
40. Sprzedażowa siódemka, wideo nr 1 Wideo "80 procent"
41. Sprzedażowa siódemka, wideo nr 2
Wideowizytówki dołączane do e-maili
42. Sprzedażowa siódemka, wideo nr 3 Dopasowanie oferty do
klienta
43. Sprzedażowa siódemka, wideo nr 4 Filmy na stronę
landingową
44. Sprzedażowa siódemka, wideo nr 5 Filmy o kosztach i
cenach
45. Sprzedażowa siódemka, wideo nr 6 Filmy o
podróży klienta
46. Sprzedażowa siódemka, wideo nr 7 Filmy z gatunku "ależ
jesteśmy wspaniali"
47. Spersonalizowane wideo do e-maili. Ludzki wymiar bezpośredniej
komunikacji cyfrowej
48. Jak zatrudnić własnego filmowca
49. Zdobywanie wsparcia zespołu, wskazówki dotyczące
występów przed kamerą i długofalowy sukces
50. Studium przypadku nr 6. Jak producent urządzeń dźwignicowych stał
się doskonałym przykładem skuteczności podejścia TAYA
Część V. Jak
zbudować idealną stronę internetową zgodnie z podejściem TAYA
51. Rozmowy w czasie rzeczywistym zmieniają to, jak oni pytają, oraz
to, jak my odpowiadamy
52. Samodzielny wybór. Następny poziom wyszukiwania,
sprzedaży oraz sposobu dokonywania zakupu
53. Strona internetową priorytet 1 Strona główna - właściwy
projekt i przekaz
54. Strona internetową priorytet 2 Stawiaj na rzetelną edukację
55. Strona internetową priorytet 3 Edukacja klasy premium
56. Strona internetową priorytet 4 Równowaga między tekstem
a obrazem
57. Strona internetową priorytet 5 Narzędzia do samodzielnej
konfiguracji
58. Strona internetową priorytet 6 Społeczny dowód słuszności
59. Strona internetową priorytet 7. Szybkość strony
60. "Jak znaleźć więcej czasu na wprowadzenie tego podejścia w mojej
organizacji?"
Część VI. Odpowiedzi
na twoje pytania
61. "Jak długo trzeba czekać na pierwsze efekty?"
62. "Czy content marketing i podejście TAYA to tylko chwilowa moda?"
63. "Jak mam utrzymywać zaangażowanie zespołu w tworzenie treści?"
64. "Ktoś mi powiedział, że jeśli nie dodajemy od siebie niczego
nowego, nie powinniśmy się wypowiadać, czy to prawda?"
65. "Czy mogę po prostu wynająć do tego agencję?"
66. "Czy nas na to stać?"
67. Rewolucyjna strategia marketingowa
Dodatkowe materiały
Narzędzia, które pomogą ci rozpocząć własną
podróż z podejściem TAYA
Dodatek 1. Uzyskaj kartę wyników. Oceń swoją firmę pod kątem
podejścia TAYA
Dodatek 2. Więcej materiałów na temat podejścia TAYA
Dodatek 3. Przyspiesz swój sukces z agencją IMPACT
Podziękowania
O autorze
404
strony, Format: 14.0x22.0cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|