|

KREATYWNOŚĆ I JAKOŚĆ W ORGANIZACJI W ASPEKCIE BUDOWANIA WARTOŚCI DLA KLIENTA
MAJCHRZAK-LEPCZYK J. ROSAK-SZYROCKA J. SOKÓŁ A. wydawnictwo: CEDEWU , rok wydania 2021, wydanie Icena netto: 58.50 Twoja cena 55,58 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Kreatywność i jakość w
organizacji
w
aspekcie budowania wartości dla klienta
Monografia
„Kreatywność i jakość w aspekcie budowania wartości dla
klienta" została poświęcona zagadnieniom budowania wartości dla klienta
oraz szczególnej roli kreatywności i jakości w tym procesie.
Jest to opracowanie o charakterze teoretyczno-implikacyjnym.
Traktuje o najistotniejszych kwestiach dotyczących wartości klienta
oraz jego obsługi, a także kreatywności i jakości. Zaprezentowane w
monografii zagadnienia prezentowane są dwustronnie − z
uwzględnieniem perspektywy klienta i przedsiębiorstwa.
W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania:
•
Co to jest wartość dla klienta?
•
Co wpływa na wartość dla klienta?
•
W jaki sposób w przedsiębiorstwie budować wartość dla
klienta?
•
Na ile kreatywność i jakość wpływa na tworzenie wartości dla klienta?
•
Jak należy rozumieć produkt kreatywny?
Publikacja stanowi materiał zarówno naukowy, jak i
dydaktyczny dla osób interesujących się prezentowanymi w
niej zagadnieniami. Monografia może być również przydatna
dla właścicieli przedsiębiorstw zainteresowanych tą problematyką.
Wstęp
7
1.
ZNACZENIE WARTOŚCI DLA KLIENTA
11
Justyna Majchrzak-Lepczyk
1.1. Wartość i źródła wartości - perspektywa klienta 13
1.2. Kreowanie wartości dla klienta - perspektywa przedsiębiorstwa 24
1.3. Obszary kreowania wartości 33
2. JAKOŚĆ
W KSZTAŁTOWANIU WARTOŚCI DLA KLIENTA
45
Joanna Rosak-Szyrocka
2.1. Znaczenie jakości w kreowaniu wartości 47
2.2. Klient w Systemie Zarządzania Jakością 54
2.3. Transformacja potrzeb klientów w obliczu konkurencji
oraz pandemii 61
2.4. Jakość obsługi klienta w kontekście relacji klient -
przedsiębiorstwo 69
2.5. Doskonalenie jakości w aspekcie wartości dla klienta 73
3.
KREATYWNOŚĆ A WARTOŚĆ DLA KLIENTA
83
Aneta Sokół
3.1. Kreatywność w przedsiębiorstwie 85
3.2. Produkt kreatywny - próba deskrypcji pojęcia 92
3.3. Cechy produktu kreatywnego 98
3.4. Czynniki wpływające na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie 106
4.
WARTOŚĆ W OPINII KONSUMENTÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW 115
Justyna Majchrzak-Lepczyk, Joanna Rosak-Szyrocka, Aneta Sokół
4.1. Wartość w opinii konsumentów i
przedsiębiorców - case study 117
4.2. Charakterystyka badanych 118
4.3. Hipotezy i pytania badawcze 120
4.4. Rezultat i wnioski z badań ilościowych 122
Zakończenie 145
Bibliografia 147
Spis tabel 159
Spis rysunków 160
Spis wykresów 161
162
strony, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|