|
DOBRE PRAKTYKI W NAUCZANIU NA STUDIACH PRAWNICZYCH
BALWICKA-SZCZYRBA M. KRUCZALAK-JANKOWSKA J. RED. wydawnictwo: WUG , rok wydania 2021, wydanie Icena netto: 53.55 Twoja cena 50,87 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Dobre praktyki w nauczaniu na
studiach prawniczych
Monografia
pt. Dobre praktyki w nauczaniu na studiach prawniczych pod redakcją
Małgorzaty Balwickiej-Szczyrby i Joanny Kruczalak-Jankowskiej to
niezwykle wartościowa pozycja, która w kompleksowy
sposób przedstawia metody, tradycyjne i nowoczesne, jakimi
może się posłużyć każdy nauczyciel akademicki na studiach prawniczych.
(...) Będzie więc ona stanowić podstawowe narzędzie dla nauczycieli
akademickich na studiach prawniczych i może znacząco przyczynić się do
poprawy jakości kształcenia studentów. Jest bowiem
opracowaniem, poruszającym szeroki wachlarz tematów
istotnych dla skutecznego i mądrego nauczania prawa".
Z
recenzji prof. Moniki Namysłowskiej
Wprowadzenie
Małgorzata Balwicka-Szczyrba,
Joanna Kruczalak-Jankowska
Przedmowa.
Docendo discimus
Wojciech Zalewski
CZĘŚĆ I ROZWAŻANIA O DYDAKTYCE NA
STUDIACH PRAWNICZYCH
Notatki
o uniwersyteckich studiach prawniczych
Kamil Zeidler
Wykład
w czasach powszechnego dostępu do informacji i opinii
Anna Machnikowska
Przerwana
lekcja muzyki" - o związku pomiędzy efektywnością wykładu
uniwersyteckiego a jego rytmem
Marcin Michalak
By
zaszedł proces uczenia. Prowadzenie studenckich dzienników
Maciej Wojciechowski
O
motywacji w procesie nauczania
Olga Śniadach
O
kazusach inaczej
Bartosz Szolc-Nartowski
Refleksje
na temat roli historii prawa w edukacji prawniczej
Michał Gałędek
Terminologia
łacińska w edukacji współczesnego prawnika: retoryczny
ozdobnik czy warsztatowa konieczność?
Jerzy Zajadło
Rola
paremii łacińskich w nauczaniu prawa
Beata J. Kowalczyk
Kilka
uwag o problemach interdyscyplinarności w warsztacie i dydaktyce
badacza prawa rzymskiego
Jacek Wiewiorowski
Pomiędzy
książkami a prawem karnym, czyli o wykorzystaniu literatury w dydaktyce
nauk penalnych
Tomasz Snarski
CZĘŚĆ II METODY I NARZĘDZIA
DYDAKTYCZNE NA STUDIACH PRAWNICZYCH
Metodyka
pisania pracy dyplomowej
Mariusz Bogusz
Metoda
kazusowa
Dominika Mróz-Szarmach
Tutoring
akademicki
Małgorzata Balwicka-Szczyrba
Esej
tutorski
Joanna Kruczalak-Jankowska
Praca
w bibliotece nad tekstem naukowym
Anna Sylwestrzak
Negocjacje
w kształceniu prawnika
Tomasz Widłak
Debata
oksfordzka
Marcin Michał Wiszowaty
Symulacja
rozprawy w kontekście dydaktyki na studiach prawniczych
Maciej Fingas
Moot
court
Kaja Zaleska-Korziuk, Maciej Zejda
Glosa
jako narzędzie dydaktyczne
Bartłomiej Gliniecki
Opinia
prawna jako narzędzie dydaktyczne
Grzegorz Sikorski
Sporządzanie
pism procesowych
Marta Flis-Świeczkowska
Wejściówka
- mechanizm i cel stosowania
Jakub Szmit
Nauczanie
poprzez uczestnictwo
Anna Podolska
Nauczanie
zdalne
Damian Cyman, Edward Juchniewicz
E-learning
na studiach prawniczych w praktyce
Łukasz Karczyński
O autorach
267
stron, A5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|