ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

DOBRE PRAKTYKI W NAUCZANIU NA STUDIACH PRAWNICZYCH


BALWICKA-SZCZYRBA M. KRUCZALAK-JANKOWSKA J. RED.

wydawnictwo: WUG , rok wydania 2021, wydanie I

cena netto: 53.55 Twoja cena  50,87 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Dobre praktyki w nauczaniu na studiach prawniczych


Monografia pt. Dobre praktyki w nauczaniu na studiach prawniczych pod redakcją Małgorzaty Balwickiej-Szczyrby i Joanny Kruczalak-Jankowskiej to niezwykle wartościowa pozycja, która w kompleksowy sposób przedstawia metody, tradycyjne i nowoczesne, jakimi może się posłużyć każdy nauczyciel akademicki na studiach prawniczych. (...) Będzie więc ona stanowić podstawowe narzędzie dla nauczycieli akademickich na studiach prawniczych i może znacząco przyczynić się do poprawy jakości kształcenia studentów. Jest bowiem opracowaniem, poruszającym szeroki wachlarz tematów istotnych dla skutecznego i mądrego nauczania prawa".

Z recenzji prof. Moniki Namysłowskiej

Wprowadzenie
Małgorzata Balwicka-Szczyrba,
Joanna Kruczalak-Jankowska

Przedmowa.
Docendo discimus
Wojciech Zalewski

CZĘŚĆ I ROZWAŻANIA O DYDAKTYCE NA STUDIACH PRAWNICZYCH

Notatki o uniwersyteckich studiach prawniczych
Kamil Zeidler

Wykład w czasach powszechnego dostępu do informacji i opinii
Anna Machnikowska

Przerwana lekcja muzyki" - o związku pomiędzy efektywnością wykładu uniwersyteckiego a jego rytmem
Marcin Michalak

By zaszedł proces uczenia. Prowadzenie studenckich dzienników
Maciej Wojciechowski

O motywacji w procesie nauczania
Olga Śniadach

O kazusach inaczej
Bartosz Szolc-Nartowski

Refleksje na temat roli historii prawa w edukacji prawniczej
Michał Gałędek

Terminologia łacińska w edukacji współczesnego prawnika: retoryczny ozdobnik czy warsztatowa konieczność?
Jerzy Zajadło

Rola paremii łacińskich w nauczaniu prawa
Beata J. Kowalczyk

Kilka uwag o problemach interdyscyplinarności w warsztacie i dydaktyce badacza prawa rzymskiego
Jacek Wiewiorowski

Pomiędzy książkami a prawem karnym, czyli o wykorzystaniu literatury w dydaktyce nauk penalnych
Tomasz Snarski

CZĘŚĆ II METODY I NARZĘDZIA DYDAKTYCZNE NA STUDIACH PRAWNICZYCH

Metodyka pisania pracy dyplomowej
Mariusz Bogusz

Metoda kazusowa
Dominika Mróz-Szarmach

Tutoring akademicki
Małgorzata Balwicka-Szczyrba

Esej tutorski
Joanna Kruczalak-Jankowska

Praca w bibliotece nad tekstem naukowym
Anna Sylwestrzak

Negocjacje w kształceniu prawnika
Tomasz Widłak

Debata oksfordzka
Marcin Michał Wiszowaty

Symulacja rozprawy w kontekście dydaktyki na studiach prawniczych
Maciej Fingas

Moot court
Kaja Zaleska-Korziuk, Maciej Zejda

Glosa jako narzędzie dydaktyczne
Bartłomiej Gliniecki

Opinia prawna jako narzędzie dydaktyczne
Grzegorz Sikorski

Sporządzanie pism procesowych
Marta Flis-Świeczkowska

Wejściówka - mechanizm i cel stosowania
Jakub Szmit

Nauczanie poprzez uczestnictwo
Anna Podolska

Nauczanie zdalne
Damian Cyman, Edward Juchniewicz

E-learning na studiach prawniczych w praktyce
Łukasz Karczyński

O autorach

267 stron, A5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024