ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 252.90 240,26   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

BADANIE RYNKU JAK ZROZUMIEĆ KONSUMENTA


LUTOSTAŃSKI M.J. ŁEBKOWSKA A. PROTASIUK M. RED.

wydawnictwo: PWN , rok wydania 2021, wydanie I

cena netto: 252.90 Twoja cena  240,26 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Badanie rynku

Jak zrozumieć konsumenta


To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika.

„Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować.

Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu.

Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych – zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne.

CZYM JEST BADANIE RYNKU?

WSTĘP. DLACZEGO POWSTAŁA TA KSIĄŻKA?
Michał Jan Lutostański

I. Badania rynku, czyli jak zrozumieć konsumenta
Patrycja Prochem, Michał Jan Lutostański

ELEMENTY PROCESU TWÓRCZEGO

II. Rynek badawczy, organizacja pracy agencji badawczej i zarządzanie projektami badawczymi
Katarzyna Archanowicz-Kudelska

III. Dobór próby i ważenie w badaniach offline i online
Marcin Bagard, Michał Dubrawski

IV. Wizualizacja wyników badań i raportowanie
Mateusz Galica, Kuba Piwowar, Adam Polasz

V. Prezentowanie wyników badań
Michał Jan Lutostański, Jacek Wasilewski

VI. Zarządzanie wynikami badań w organizacji
Tomasz Jędrkiewicz, Adam Polasz

VII. Etyka w badaniach opinii i rynku
Katarzyna Archanowicz-Kudelska

METODY BADAWCZE

VIII. Jak dobrze zrobić kwestionariusz?
Tomasz Dulinicz, Anna Martenka

IX. Badania jakościowe - klasyczne metody FGI oraz IDI
Beata Rąbińska, Piotr Ciąćka

X. Badania eksploracyjne
Paweł Pawiński

XI. Podejście etnograficzne w badaniach rynku
Izabela Rudak, Paweł Krzyworzeka

XII. Semiotyka w badaniach i analizach marketingowych
Krzysztof Polak

XIII. Badania neuromarketingowe
Jacek Kowalski, Beata Pawtowska, Ewelina Omiecińska

XIV. Społeczności badawcze online
Piotr Idzik, Natalia Kicina

XV. Badanie trendów konsumenckich
Barbara Frątczak-Rudnicka

XVI. Ekonomia behawioralna, badania behawioralne
Agnieszka Łebkowska, Michał Protasiuk

XVII. Badanie narracyjne
Jacek Wasilewski

ZASTOSOWANIE BADAŃ W PRAKTYCE

XVIII. Potrzeby i insighty
Michał Kociankowski

XIX. Badania kondycji marki i trackingi konsumenckie
Małgorzata Grabowska-Elzanowska, Marek Biskup, Patryk Polkowski

XX. Badania konceptów i innowacji
Anna Gorączka, Michał Protasiuk

XXI. Badanie opakowań
Michał Jan Lutostański, Dorota Zacharska

XXII. Badania sensoryczne produktów
Mateusz Kosmata

XXIII. Badania cen
Maria Otmar-Szymańska, Rafał Neska

XXIV. Badania satysfakcji konsumentów
Arkadiusz Wódkowski, Grzegorz Kosiński

XXV. Badania skuteczności komunikacji reklamowej
Paweł Gacek, Michał Kodankowski, Gabriel Matwiejczyk

XXVI. Badania shopperowe
Anna Gorączka, Artur Czajka

XXVII. Badania służące segmentacji rynku, czyli jak wyróżnić i opisać swoją grupę docelową
Anna Forycka-Zawadka, Anna Karczmarczuk

XXVIII. Badania w projektowaniu doświadczeń
Agnieszka Szóstek, Katarzyna Gawlik

XXIX. Badania w procesach projektowania usług
Julia Dziubecka, Grzegorz Młynarski

XXX. Sondaże opinii publicznej i badania społeczne
Marcin Herrmann, Piotr Tadeusz Kwiatkowski

JAKA JEST PRZYSZŁOŚĆ BADAŃ?

XXXI. Rola badań w świecie big data
Michał Protasiuk

ZAKOŃCZENIE. PRZYSZŁOŚĆ BADAŃ
Michał Jan Lutostański

Słownik badawczy
Katarzyna Haczewska-Wierzbicka, Patrycja Prochera, Magdalena Tędziagolska

AUTORZY

736 stron, Format: 21.0x29.7cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024