ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 55.40 52,63   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

POSTRZEGANIE MARKI I LOJALNOŚĆ KLIENTÓW USŁUG KURIERSKICH W POLSCE


JANOWSKI M.

wydawnictwo: WYD UN SZCZECIN , rok wydania 2020, wydanie I

cena netto: 55.40 Twoja cena  52,63 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Postrzeganie marki i lojalność klientów usług kurierskich w Polsce


Do najważniejszych aspektów przyczyniających się do sukcesu w kreowaniu marki przez operatorów usług kurierskich zaliczyć można przede wszystkim (poza długim czasem i konsekwencją działania) odpowiednią relację ceny do jakości usługi, trafne odczytywanie oczekiwań klientów docelowych, wartość dodaną usługi, innowacyjność oraz wykorzystanie nowoczesnych mediów do kształtowanie czynnika lojalnościowego. Są to obok wielu innych aspektów konieczne warunki, które muszą zostać spełnione i odpowiednio ze sobą skorelowane, aby marka była wyróżnikiem przedsiębiorstwa świadczącego usługi kurierskie. Warto zaznaczyć, że pominięcie tych podstawowych kryteriów w kreowaniu marki może przyczynić się nie tylko do strat finansowych, lecz także utraty zaufania i pozycji na rynku, co jest o wiele bardziej odczuwalne w skutkach dla operatorów świadczących usługi kurierskie niż utrata środków finansowych.

W monografii dokonano analizy zjawisk marki i lojalności klientów, odnoszących się do rynku usług kurierskich w Polsce. Ponadto analiza materiałów wtórnych została pogłębiona o wyniki badań pierwotnych popytowej strony opisywanego rynku. Materiał badawczy, uzyskany z wykorzystaniem metod computer-assisted web interview oraz paper & pen personal interview, został poddany analizie za pomocą czterech współczynników korelacji:
T-Czuprowa, V-Cramera, C-Pearsona i C-Pearsona skorygowanego.

 Ze wstępu

Rozdział 1. Charakterystyka marki
1.1. Istota marki
1.2. Struktura marki
1.3. Wartość, siła oraz kapitał marki
1.4. Kreacja i aktywizacja marki
1.5. Podstawowe strategie marki
1.6. Nazwa marki jako istotny czynnik jej kreowania
1.7. Kreowanie marki przez Internet, e-branding
 
Rozdział 2. Popyt na rynku usług kurierskich w Polsce
2.1. Istota usługi kurierskiej
2.2. Liberalizacja i regulacja rynku usług kurierskich
2.3. Charakterystyka popytu na polskim rynku usług kurierskich
2.4. Klienci indywidualni rynku usług kurierskich
2.5. Klienci instytucjonalni rynku usług kurierskich
2.6. Charakterystyka podaży na polskim rynku usług kurierskich
 
Rozdział 3. Postrzeganie marki i lojalność klientów rynku usług kurierskich w Polsce – analiza materiału badawczego
3.1. Metodyka badań
3.2. Świadomość na temat wybranych marek operatorów usług kurierskich wśród klientów indywidualnych
3.3. Lojalność klientów indywidualnych wobec marki na rynku usług kurierskich
3.4. Świadomość na temat wybranych marek operatorów usług kurierskich wśród klientów instytucjonalnych
3.5. Lojalność klientów instytucjonalnych wobec marki na rynku usług kurierskich
3.6. Analiza porównawcza wyników badań klientów indywidualnych i instytucjonalnych
 
Rozdział 4. Proponowane działania służące kreowaniu marki operatorów funkcjonujących na polskim rynku usług kurierskich w aspekcie lojalności klientów
4.1. Charakterystyka zjawiska lojalności i jego wpływ na markę
4.2. Model kształtowania lojalności wobec marki na rynku usług kurierskich wśród klientów indywidualnych
4.3. Model kształtowania lojalności wobec marki na rynku usług kurierskich wśród klientów instytucjonalnych
4.4. Proponowane kierunki działań służące zwiększeniu skuteczności kreowania marki i lojalności klientów na rynku usług kurierskich
 
Podsumowanie
 
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Summary

136 stron, 240 x 170 mm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024