| 
  
 PERSWAZYJNOŚĆ W KOMUNIKACJI WIZERUNKOWEJ I JĘZYKU
 CYMANOW-SOSIN K.  wydawnictwo: PETRUS , rok wydania 2020, wydanie Icena netto: 29.00  Twoja cena  27,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Perswazyjność w komunikacji
wizerunkowej i języku
 Monografia
ta to istotna pozycja nie tylko dla znawców komunikowania
wizerunkowego, studentów i wykładowców, ale także
dla nas wszystkich jako twórców i
odbiorców komunikatów perswazyjnych. Publikacja
stanowi także cenną pomoc dla specjalistów z zakresu public
relations, reklamy, a także dziennikarzy i edukatorów. 
 Przedmowa 
Wstęp 
 
CZĘŚĆ I
PERSWAZYJNOŚĆ W KOMUNIKACJI REKLAMOWEJ - W STRONĘ KOMPETENCJI
ODBIORCZYCH 
 
Perswazja w reklamie w kontekście konsumenckich zachowań
użytkowników mediów 
Perswazja i manipulacja jako zjawiska kontekstowe na przykładzie reklam
sektora usług instytucji rynku finansowego 
Fotografia reklamowa a pamięć twórcy: fotokompozycje
Ryszarda Horowitza 
Reklama wizerunkowa jako forma budowania kapitału społecznego opartego
na zaufaniu 
 
CZĘŚĆ II PERSWAZYJNOŚĆ
W KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ - W STRONĘ UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNYCH 
 
Strategia zarządzania kampanią na przykładzie przekazów
wizualnych i audiowizualnych ruchu pro-life 
Zarządzanie własnym wizerunkiem - sztuka skutecznego komunikowania się
z otoczeniem 
 
CZĘŚĆ III PERSWAZYJNOŚĆ
W JĘZYKU - W STRONĘ ZAUFANIA 
 
Radio Kraków jako medium cieszące się dużym zaufaniem
społecznym - analiza serwisów informacyjnych 
Gatunki radiowe na antenie Radia Kraków - teoria i praktyka 
Mowa nienawiści we współczesnej przestrzeni medialnej -
diagnoza koncepcji "walczących słów" w aspekcie etyki słowa 
 154
strony, B5, oprawa miękka
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !. 
  
 |