ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

AUTENTYCZNY PERSONAL BRANDING CZYLI SILNA MARKA OSOBISTA W PRAKTYCE


CHIMKOWSKA A.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2022, wydanie I

cena netto: 65.89 Twoja cena  62,60 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce


Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania, lecz także autentyczność i spójne komunikowanie w przestrzeni on-line i off-line.

Angelika Chimkowska, specjalizująca się w tworzeniu strategii marek i sprzedaży on-line, w swojej najnowsze książce pokazuje, jak wykorzystać siłę marki osobistej w marketingu, sprzedaży czy pozyskiwaniu wartościowych pracowników oraz angażowaniu rozproszonych zespołów.

Dzięki lekturze jej książki:

  •  nauczysz się strategicznie planować i krok po kroku budować silną markę osobistą,
  •  zdiagnozujesz swoją unikalną osobowość marki osobistej,
  •  dowiesz się, jakie są najczęściej popełniane błędy na profilach osobistych w social mediach,
  •  zaplanujesz skuteczną komunikację marki osobistej w 100% skoncentrowaną na twoim odbiorcy,
  •  poznasz 10 kroków pozwalających stworzyć profesjonalny profil na Linkedin,
  •  dowiesz się, jakie trendy modowe wspierają nasz biznesowy wizerunek i powodują, że jesteśmy postrzegani jako autentyczni i spójni,
  •  zgłębisz zasady netykiety i przeciwdziałania kryzysom wizerunkowym w internecie,
  •  dowiesz się, jak właściwie reagować na krytykę i hejt w internecie,
  •  poznasz przydatne programy i aplikacje, które ułatwiają działania z zakresu personal brandingu w codzienności biznesowej.

Dodatkowo w książce znajdziesz wypowiedzi wielu prawdziwych liderów, m.in.: Jacka Santorskiego, Jowity Michalskiej, Marka Kamińskiego czy Dominiki Bettman, o korzyściach i konsekwencjach aktywności w mediach społecznościowych czy najczęściej powtarzanych bzdurach dotyczących silnej marki osobistej w biznesie.

Jeśli więc szukasz sposobu na:

 - autentyczną i spójną komunikację w biznesie,
 - zbudowanie przywództwa na bazie swoich mocnych stron,
 - umiejętne wywieranie pozytywnego wpływu przez Twoją aktywność w internecie i social mediach,

to książka Autentyczny personal branding nie tylko pozwoli Ci to osiągnąć, ale również pokaże, jak zrobić to w zgodzie z wyznawanymi wartościami.

Cytując Warrena Buffetta: „Potrzeba 20 lat, żeby zbudować dobrą reputację, a tylko 5 minut, żeby ją zniszczyć". Dlatego tak ważne jest, aby nie żałować czasu i sił na pielęgnowanie marki osobistej, gdyż stanowi ona fundament rozwoju firmy i jej lidera. Budowanie wizerunku wymaga jednak praktycznej i sprawdzonej wiedzy. A tej z pewnością nie brakuje w książce Angeliki Chimkowskiej.

Paweł Kubisiak, editor-at-large, ICAN Institute

Mam mało czasu i nie chcę go marnować. Dlatego gdy muszę rozwiązać jakiś problem, zawsze wybieram osobę lub firmę, która pierwsza przychodzi mi do głowy. Jeśli potrzebuję mebli, jadę do Ikei. Jeżeli chcę się podciągnąć w personal brandingu, czytam Chimkowską. Angelika to dla mnie top of mind – marka pierwszego wyboru.

Miro Konkel, dziennikarz „Pulsu Biznesu" 

„Twoja marka osobista to jest to, co ludzie mówią o Tobie, kiedy Cię nie ma w pokoju" – powiedział Jeff Bezos, twórca Amazona. Jedni uważają, że trzeba nad nią pracować, drudzy – że jeśli żyje się zgodnie ze swoimi zasadami, to marka zbuduje się sama. Tym, którzy skłaniają się ku pierwszej tezie, polecam książkę Angeliki Chimkowskiej. Autorka poprowadzi nas w świat personal brandingu, pomoże odszukać w sobie autentyczność, skupić się na tym, co chcemy pokazać światu, a następnie pokaże narzędzia, z których warto skorzystać.

Jowita Michalska, CEO Digital University 

Im więcej w naszym świecie obłudy, zakłamania, manipulacji i gry pozorów – tym większe rodzi się w nas zapotrzebowanie na wiarygodność, autentyczność i prawdę. Dotyczy to także liderów biznesu oraz ich przedsięwzięć. Marka osobista i marka firmy podlegają temu samemu prawu – mówi ono, że aby móc pozwolić sobie na autentyczność, na bycie sobą, trzeba być kimś. A to wymaga spójności, integralności wewnętrznej i uczciwości wobec innych, która zaczyna się od uczciwości wobec siebie. Do tego potrzeba jednak refleksji: nad sobą, nad swoją marką osobistą i nad marką własnej firmy.

Książka, którą trzymasz w rękach, jest doskonałym przewodnikiem po drodze do autentyczności i spójności – Twojej marki i Ciebie jako marki. Powodzenia!

Jacek Santorski, twórca Akademii Psychologii Przywództwa 

Angelika Chimkowska – strateg silnych marek. Specjalizuje się w tworzeniu skutecznej komunikacji i sprzedaży wykorzystującej social selling. Autorka dwóch książek: Psychologia zmiany w życiu i biznesie oraz Silna Marka na Linkedin, czyli social selling w praktyce. Współautorka Biblii e-biznesu 3.0. Absolwentka Executive MBA, SGH oraz UW. Mówczyni na wielu prestiżowych konferencjach, w tym Pulsie Biznesu, Europejskim Forum Gospodarczym czy TEDx. Wykłada m.in. na studiach MBA na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz w Collegium Civitas. Wymieniona przez „Forbes” wśród 25 mistrzyń polskiego Linkedin 202

ZAMIAST WSTĘPU

Rozdział 1. Autentyczny personal branding w świetle najnowszych badań
1. Perspektywa ekonomiczna, psychologiczna i marketingowa w personal brandingu
2. Najlepszy moment na personal branding
3. Autentyczny personal branding

Rozdział 2. Od freelancera, eksperta do CEO - wykorzystanie personal brandingu w biznesie
1. Silna marka osobista w marketingu i sprzedaży
2. Silna marka osobista pracownika oraz silna marka firmy, czyli employee advocacy w praktyce
3. Silna marka osobista liderów i CEO

Rozdział 3. Psychologiczne aspekty autentyczności i personal brandingu
1. Uwolnieni do autentyczności
2. Psychologia w służbie personal brandingu - perfekcjonizm
3. Psychologia w służbie personal brandingu - syndrom oszusta
4. Psychologia w służbie personal brandingu - błędy poznawcze ekspertów i nie tylko

Rozdział 4. Pokazywanie siebie, czyli jak z odwagą stanąć w świetle reflektorów
1. W teatrze życia
#SilnaMarka - praktyczne wskazówki od polskich liderów

Rozdział 5. TOP OF - autorski model silnej marki osobistej
1. Model TOP OF silnej marki osobistej
2. T jak Tożsamość
3. O jak Obietnica
4. P jak Pozycja
5. O jak Osobowość
6. F jak Forma

Rozdział 6. Strategia komunikacji silnej marki osobistej
1. Plan komunikacji silnej marki osobistej
2. Wizerunek w komunikacji - silna marka w twoim stylu
3. Silna marka osobista w social mediach na przykładzie Linkedln
4. Narzędzia i aplikacje w komunikacji silnej marki osobistej

Rozdział 7. Krytyka, hejt oraz kryzysy wizerunkowe - jak sobie z nimi radzić
1. Netykieta i dobre praktyki dla social mediów w biznesie
2. Metody radzenia sobie z negatywnymi reakcjami w internecie
3. Polityka firmy dotycząca zachowań w social mediach

Zakończenie

Załącznik 1. Wartości
Załącznik 2. Krótki opis 12 archetypów marki
Załącznik 3. Kanwa modelu TOP OF

BIBLIOGRAFIA

272 strony, Format: 14.0x22.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024