|
AUTENTYCZNY PERSONAL BRANDING CZYLI SILNA MARKA OSOBISTA W PRAKTYCE
CHIMKOWSKA A. wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2022, wydanie Icena netto: 65.89 Twoja cena 62,60 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Autentyczny personal branding,
czyli silna marka osobista w praktyce
Marka
osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność
oraz reputację, który wspiera realizację celów
biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy
prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile decyduje nie tylko
strategiczne podejście do jej budowania, lecz także autentyczność i
spójne komunikowanie w przestrzeni on-line i off-line.
Angelika Chimkowska,
specjalizująca się w tworzeniu strategii marek i sprzedaży on-line, w
swojej najnowsze książce pokazuje, jak wykorzystać siłę marki osobistej
w marketingu, sprzedaży czy pozyskiwaniu wartościowych
pracowników oraz angażowaniu rozproszonych
zespołów.
Dzięki lekturze jej książki:
- nauczysz się strategicznie
planować i krok po kroku budować silną markę osobistą,
- zdiagnozujesz
swoją unikalną osobowość marki osobistej,
- dowiesz się,
jakie są najczęściej popełniane błędy na profilach osobistych w social
mediach,
- zaplanujesz
skuteczną komunikację marki osobistej w 100% skoncentrowaną na twoim
odbiorcy,
- poznasz 10
kroków pozwalających stworzyć profesjonalny profil na
Linkedin,
- dowiesz się,
jakie trendy modowe wspierają nasz biznesowy wizerunek i powodują, że
jesteśmy postrzegani jako autentyczni i spójni,
- zgłębisz zasady
netykiety i przeciwdziałania kryzysom wizerunkowym w internecie,
- dowiesz się, jak
właściwie reagować na krytykę i hejt w internecie,
- poznasz
przydatne programy i aplikacje, które ułatwiają działania z
zakresu personal brandingu w codzienności biznesowej.
Dodatkowo w książce znajdziesz wypowiedzi wielu prawdziwych
liderów, m.in.: Jacka Santorskiego, Jowity Michalskiej,
Marka Kamińskiego czy Dominiki Bettman, o korzyściach i konsekwencjach
aktywności w mediach społecznościowych czy najczęściej powtarzanych
bzdurach dotyczących silnej marki osobistej w biznesie.
Jeśli
więc szukasz sposobu na:
-
autentyczną i spójną komunikację w biznesie,
-
zbudowanie przywództwa na bazie swoich mocnych stron,
-
umiejętne wywieranie pozytywnego wpływu przez Twoją aktywność w
internecie i social mediach,
to
książka Autentyczny personal branding nie tylko pozwoli Ci to osiągnąć,
ale również pokaże, jak zrobić to w zgodzie z wyznawanymi
wartościami.
Cytując
Warrena Buffetta: „Potrzeba 20 lat, żeby zbudować dobrą
reputację, a tylko 5 minut, żeby ją zniszczyć". Dlatego tak ważne jest,
aby nie żałować czasu i sił na pielęgnowanie marki osobistej, gdyż
stanowi ona fundament rozwoju firmy i jej lidera. Budowanie wizerunku
wymaga jednak praktycznej i sprawdzonej wiedzy. A tej z pewnością nie
brakuje w książce Angeliki Chimkowskiej.
Paweł
Kubisiak, editor-at-large, ICAN Institute
Mam
mało czasu i nie chcę go marnować. Dlatego gdy muszę rozwiązać jakiś
problem, zawsze wybieram osobę lub firmę, która pierwsza
przychodzi mi do głowy. Jeśli potrzebuję mebli, jadę do Ikei. Jeżeli
chcę się podciągnąć w personal brandingu, czytam Chimkowską. Angelika
to dla mnie top of mind – marka pierwszego wyboru.
Miro
Konkel, dziennikarz „Pulsu Biznesu"
„Twoja
marka osobista to jest to, co ludzie mówią o Tobie, kiedy
Cię nie ma w pokoju" – powiedział Jeff Bezos,
twórca Amazona. Jedni uważają, że trzeba nad nią pracować,
drudzy – że jeśli żyje się zgodnie ze swoimi zasadami, to
marka zbuduje się sama. Tym, którzy skłaniają się ku
pierwszej tezie, polecam książkę Angeliki Chimkowskiej. Autorka
poprowadzi nas w świat personal brandingu, pomoże odszukać w sobie
autentyczność, skupić się na tym, co chcemy pokazać światu, a następnie
pokaże narzędzia, z których warto skorzystać.
Jowita
Michalska, CEO Digital University
Im
więcej w naszym świecie obłudy, zakłamania, manipulacji i gry
pozorów – tym większe rodzi się w nas
zapotrzebowanie na wiarygodność, autentyczność i prawdę. Dotyczy to
także liderów biznesu oraz ich przedsięwzięć. Marka osobista
i marka firmy podlegają temu samemu prawu – mówi
ono, że aby móc pozwolić sobie na autentyczność, na bycie
sobą, trzeba być kimś. A to wymaga spójności, integralności
wewnętrznej i uczciwości wobec innych, która zaczyna się od
uczciwości wobec siebie. Do tego potrzeba jednak refleksji: nad sobą,
nad swoją marką osobistą i nad marką własnej firmy.
Książka,
którą trzymasz w rękach, jest doskonałym przewodnikiem po
drodze do autentyczności i spójności – Twojej
marki i Ciebie jako marki. Powodzenia!
Jacek
Santorski, twórca Akademii Psychologii
Przywództwa
Angelika Chimkowska
– strateg silnych marek. Specjalizuje się w tworzeniu
skutecznej komunikacji i sprzedaży wykorzystującej social selling.
Autorka dwóch książek: Psychologia zmiany w życiu i biznesie
oraz Silna Marka na Linkedin, czyli social selling w praktyce.
Współautorka Biblii e-biznesu 3.0. Absolwentka Executive
MBA, SGH oraz UW. Mówczyni na wielu prestiżowych
konferencjach, w tym Pulsie Biznesu, Europejskim Forum Gospodarczym czy
TEDx. Wykłada m.in. na studiach MBA na Katolickim Uniwersytecie
Lubelskim oraz w Collegium Civitas. Wymieniona przez
„Forbes” wśród 25 mistrzyń polskiego
Linkedin 202
ZAMIAST
WSTĘPU
Rozdział 1. Autentyczny
personal branding w świetle najnowszych badań
1. Perspektywa ekonomiczna, psychologiczna i marketingowa w personal
brandingu
2. Najlepszy moment na personal branding
3. Autentyczny personal branding
Rozdział 2. Od
freelancera, eksperta do CEO - wykorzystanie personal brandingu w
biznesie
1. Silna marka osobista w marketingu i sprzedaży
2. Silna marka osobista pracownika oraz silna marka firmy, czyli
employee advocacy w praktyce
3. Silna marka osobista liderów i CEO
Rozdział 3. Psychologiczne
aspekty autentyczności i personal brandingu
1. Uwolnieni do autentyczności
2. Psychologia w służbie personal brandingu - perfekcjonizm
3. Psychologia w służbie personal brandingu - syndrom oszusta
4. Psychologia w służbie personal brandingu - błędy poznawcze
ekspertów i nie tylko
Rozdział 4. Pokazywanie
siebie, czyli jak z odwagą stanąć w świetle reflektorów
1. W teatrze życia
#SilnaMarka - praktyczne wskazówki od polskich
liderów
Rozdział 5. TOP
OF - autorski model silnej marki osobistej
1. Model TOP OF silnej marki osobistej
2. T jak Tożsamość
3. O jak Obietnica
4. P jak Pozycja
5. O jak Osobowość
6. F jak Forma
Rozdział 6. Strategia
komunikacji silnej marki osobistej
1. Plan komunikacji silnej marki osobistej
2. Wizerunek w komunikacji - silna marka w twoim stylu
3. Silna marka osobista w social mediach na przykładzie Linkedln
4. Narzędzia i aplikacje w komunikacji silnej marki osobistej
Rozdział 7.
Krytyka, hejt oraz kryzysy wizerunkowe - jak sobie z nimi radzić
1. Netykieta i dobre praktyki dla social mediów w biznesie
2. Metody radzenia sobie z negatywnymi reakcjami w internecie
3. Polityka firmy dotycząca zachowań w social mediach
Zakończenie
Załącznik 1. Wartości
Załącznik 2. Krótki opis 12 archetypów marki
Załącznik 3. Kanwa modelu TOP OF
BIBLIOGRAFIA
272
strony, Format: 14.0x22.0cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|