W prezentowanej książce przedstawiono aktualne wyzwania z zakresu
podnoszenia atrakcyjności i prowadzenia skutecznej promocji Polski, Mazowsza i
Warszawy - stojące przed rządem, parlamentem, władzami samorządowymi i
przedsiębiorcami.
W publikacji zwrócono uwagę na pilną potrzebę działań na rzecz tworzenia
dobrego klimatu dla przedsiębiorczości oraz odbiurokratyzowania przepisów
prawa gospodarczego.
Spis treści:
Ireneusz Michałków, Waldemar Piórek
Uwagi wstępne
CZĘŚĆ I
OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA ATRAKCYJNOŚCI POLSKI I JEJ REGIONÓW
Katarzyna Błachnio
Atrakcyjność inwestycyjna Polski
Jakub Kraciuk
Klimat inwestycyjny w Polsce
Ireneusz Michałków
Polska, Mazowsze i Warszawa w rankingach atrakcyjności
Jacek Kowalczyk
Kampania promocyjna regionu świętokrzyskiego w latach 2008-2010 - skuteczny
marketing miejsca
Sławomir Wróblewski
Rola turystyki biznesowej w zwiększaniu skuteczności promocji Polski, Warszawy i
Mazowsza
CZĘŚĆ II
WPŁYW WARSZAWSKIEJ IZBY PRZEDSIĘBIORCÓW NA ATRAKCYJNOŚĆ WARSZAWY I
MAZOWSZA
Waldemar Piórek
Geneza, oferta i członkostwo w Warszawskiej Izbie Przedsiębiorców
Waldemar Piórek, Joanna Michałowska
Rola samorządu gospodarczego Warszawy i Mazowsza w podnoszeniu atrakcyjności
stolicy i regionu
Waldemar Piórek
Kalendarium plebiscytów: "Warszawski Znak Jakości" oraz
"Mazowiecki Znak Jakości". Uczestnicy - sponsorzy - nagrody - imprezy
Jacek Raczyński
Prezentacja wybranych firm nagrodzonych przez Warszawską Izbę Przedsiębiorców
w konkursach i plebiscytach organizowanych przez Izbę
CZĘŚĆ III
JAK ZWIĘKSZYĆ SKUTECZNOŚĆ PROMOCJI POLSKI, MAZOWSZA I WARSZAWY?
Zdzisław Sirojć
Uwarunkowania efektywnej promocji Warszawy
Piotr Wojciński
Bolączki sektora MSP z rejonu Warszawy i Mazowsza utrudniające skuteczną
promocję stolicy i regionu
Grażyna Kuś
Znaczenie jakości kapitału ludzkiego w skutecznej promocji Warszawy i Mazowsza
Maciej Dębski, Magdalena Krakowiak
Nowe możliwości Internetu jako narzędzia kreowania wizerunku
Ireneusz Michałków, Waldemar Piórek
ZAKOŃCZENIE
Ireneusz Michalków ZAŁĄCZNIKI
Załącznik nr 1.
Misja Warszawskiej Izby Przedsiębiorców
Załącznik nr 2.
Misja Uczelni Warszawskiej im. Marii Skłodowskiej-Curie
Załącznik nr 3.
Oferta edukacyjna Uczelni
Warszawskiej im. Marii Skłodowskiej-Curie
Załącznik nr 4.
Działalność studencka w Uczelni
Warszawskiej im. Marii Skłodowskiej-Curie
Załącznik nr 5.
Geneza i rozwój współpracy między
Uczelnią Warszawską im. Marii Skłodowskiej-Curie a Warszawską Izbą Przedsiębiorców
Katarzyna Tomasińska (opr.)
INFORMACJE O AUTORACH ARTYKUŁÓW I OSOBACH UCZESTNICZĄCYCH W WYDANIU KSIĄŻKI
158 stron, A5, oprawa miękka