ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 35.70 33,92   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

LITERATURA I MEDIA PO 1989 ROKU


HOPFINGER M.

wydawnictwo: OFICYNA NAUKOWA , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 35.70 Twoja cena  33,92 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Literatura i media po 1989 roku


Profesor dr hab. Maryla Hopfinger bada współczesną kulturę – jej przemiany, właściwości i funkcje.

Nowatorska konstrukcja książki odsłania obecną sytuację literatury wobec ekspansji mediów: przeobrażenia literatury drukowanej, rozwój literatury audialnej i elektronicznej; ważne miejsce zajmują paralelne narracje audiowizualne – film autorski, seriale telewizyjne, fabularne gry komputerowe.

Gromadzona przez lata interdyscyplinarna wiedza autorki, uważna, wnikliwa obserwacja zachodzących na naszych oczach przemian, wyważone sądy, umiejętność jasnego i przejrzystego wykładu myśli wyróżniają tę pozycję. Nie ma dziś na rynku książki o tak szerokich horyzontach, tak mądrze syntetycznej, tak jasno napisanej, tak głęboko zaangażowanej we współczesność i tak aktualnej.


300  stron, Format: 13.3x21.5cm, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024