ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

AMERYKAŃSKIE WYBORY PREZYDENCKIE W ERZE POSTPRAWDY


MISIUNA J. MOLĘDA-ZDZIECH M. ŁUBIARZ S. RED.

wydawnictwo: SGH , rok wydania 2018, wydanie I

cena netto: 81.00 Twoja cena  76,95 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Amerykańskie wybory prezydenckie w erze postprawdy

Aktorzy, strategie, konteksty


W tej książce proponujemy Państwu spojrzenie na amerykańskie wybory w trzech kontekstach: międzynarodowym, wewnętrznym oraz komunikowania politycznego.

WPROWADZENIE

Jan Misiuna, Małgorzata Molęda-Zdziech, Sabina Łubiarz
Amerykańskie wybory w erze postprawdy

CZĘŚĆ I KONTEKST MIĘDZYNARODOWY WYBORÓW

Katarzyna Żukrowska
Rynek USA: pierwsze reakcje na wynik wyborów prezydenckich i realizacja haseł gospodarczych z kampanii wyborczej

Tomasz Soroka
Relacje gospodarcze Kanady z USA w obliczu prezydentury Donalda Trumpa

Joanna Modrzejewska-Leśniewska
Afganistan w kampanii prezydenckiej i w pierwszych miesiącach urzędowania prezydenta Donalda Trumpa

CZĘŚĆ II KONTEKST WEWNĘTRZNY WYBORÓW

Wojciech Biel
Kolorado czy Ohio? Dylematy kampanijne demokratów w kontekście rezultatu wyborów w 2016 roku

Adam Drosik
Early voting w amerykańskich kampaniach prezydenckich

Paweł Jankowski
Osobliwości systemu wyborczego USA na przykładzie wyborów prezydenckich

Jakub Potulski
Zwycięstwo wyborcze Donalda Trumpa jako przykład drugiej fali kontrmobilizacji

Jan Misiuna
Donald Trump i pieniądze w prezydenckiej kampanii wyborczej 2016 roku

CZĘŚĆ III KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE: AKTORZY, STRATEGIE, TECHNIKI

Sabina Łubiarz, Małgorzata Molęda-Zdziech
Mediatyzacja kampanii prezydenckiej w Stanach Zjednoczonych - przegląd metod i technik

Maciej Kietliński
Telewizyjne debaty prezydenckie jako decydujące w kampaniach wyborczych: Kennedy vs. Nixon oraz Trump vs. Clinton

Łukasz Przybysz
Efekt America first: kampania Every Second Counts jako echo polityki Donalda Trumpa

Bartosz Pietrzyk
Make America great again! Twitter w rękach Donalda Trumpa - narracje i konteksty

Monika Kaczmarek-Śliwińska
Aspekty public relations w strategiach wyborczych kandydatów na urząd prezydenta USA w 2016 roku

ZAMIAST PODSUMOWANIA

Tomasz Goban-Klas
Superman autopromocji - od dewelopera do fotela prezydenta USA
Kolegium Ekonomiczno-Społeczne SGH - pół wieku tradycji

302 strony, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024