|
AMERYKAŃSKIE WYBORY PREZYDENCKIE W ERZE POSTPRAWDY
MISIUNA J. MOLĘDA-ZDZIECH M. ŁUBIARZ S. RED. wydawnictwo: SGH , rok wydania 2018, wydanie Icena netto: 81.00 Twoja cena 76,95 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Amerykańskie wybory
prezydenckie w erze postprawdy
Aktorzy,
strategie, konteksty
W tej książce proponujemy
Państwu spojrzenie na amerykańskie wybory w trzech kontekstach:
międzynarodowym, wewnętrznym oraz komunikowania politycznego.
WPROWADZENIE
Jan Misiuna, Małgorzata Molęda-Zdziech, Sabina Łubiarz
Amerykańskie wybory w erze postprawdy
CZĘŚĆ I KONTEKST
MIĘDZYNARODOWY WYBORÓW
Katarzyna Żukrowska
Rynek USA: pierwsze reakcje na wynik wyborów prezydenckich i
realizacja haseł gospodarczych z kampanii wyborczej
Tomasz Soroka
Relacje gospodarcze Kanady z USA w obliczu prezydentury Donalda Trumpa
Joanna Modrzejewska-Leśniewska
Afganistan w kampanii prezydenckiej i w pierwszych miesiącach
urzędowania prezydenta Donalda Trumpa
CZĘŚĆ II KONTEKST
WEWNĘTRZNY WYBORÓW
Wojciech Biel
Kolorado czy Ohio? Dylematy kampanijne demokratów w
kontekście rezultatu wyborów w 2016 roku
Adam Drosik
Early voting w amerykańskich kampaniach prezydenckich
Paweł Jankowski
Osobliwości systemu wyborczego USA na przykładzie wyborów
prezydenckich
Jakub Potulski
Zwycięstwo wyborcze Donalda Trumpa jako przykład drugiej fali
kontrmobilizacji
Jan Misiuna
Donald Trump i pieniądze w prezydenckiej kampanii wyborczej 2016 roku
CZĘŚĆ III KOMUNIKOWANIE
POLITYCZNE: AKTORZY, STRATEGIE, TECHNIKI
Sabina Łubiarz, Małgorzata Molęda-Zdziech
Mediatyzacja kampanii prezydenckiej w Stanach Zjednoczonych - przegląd
metod i technik
Maciej Kietliński
Telewizyjne debaty prezydenckie jako decydujące w kampaniach
wyborczych: Kennedy vs. Nixon oraz Trump vs. Clinton
Łukasz Przybysz
Efekt America first: kampania Every Second Counts jako echo polityki
Donalda Trumpa
Bartosz Pietrzyk
Make America great again! Twitter w rękach Donalda Trumpa - narracje i
konteksty
Monika Kaczmarek-Śliwińska
Aspekty public relations w strategiach wyborczych kandydatów
na urząd prezydenta USA w 2016 roku
ZAMIAST PODSUMOWANIA
Tomasz Goban-Klas
Superman autopromocji - od dewelopera do fotela prezydenta USA
Kolegium Ekonomiczno-Społeczne SGH - pół wieku tradycji
302
strony, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|