ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PLATFORMIZACJA KORPORACJI TRANSNARODOWYCH


PAKULSKA T. PONIATOWSKA-JAKSCH M.

wydawnictwo: SGH , rok wydania 2021, wydanie I

cena netto: 72.90 Twoja cena  69,26 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Platformizacja korporacji transnarodowych


WPROWADZENIE

GLOBALIZACJA XXI WIEKU - IMPLIKACJE DLA BIZNESU MIĘDZYNARODOWEGO
1.1. Wstęp
1.2. Siły prowadzące do globalizacji
1.3. Nowy wymiar gospodarki globalnej a przedsiębiorstwo i lokalizacja
1.4. Platformizacja gospodarki
1.5. Podsumowanie
Bibliografia

KORPORACJE TRANSNARODOWE W GLOBALNEJ GOSPODARCE
2.1. Wstęp
2.2. Specyfika korporacji transnarodowej
2.3. Globalne firmy technologiczne nowym typem korporacji transnarodowej?
2.4. Fragmentacja i wirtualizacja łańcucha wartości
2.5. Podsumowanie
Bibliografia

ZASOBOWE UWARUNKOWANIA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTW WCZORAJ I DZIŚ
3.1. Wstęp
3.2. Cyfryzacja a podstawowe kryteria różnicujące znaczenie zasobów
3.3. Architektura korporacyjna zasobem strategicznym
3.4. Postępująca wirtualizacja global resourcingu
3.5. Podsumowanie
Bibliografia

KLIENT W STRATEGII KONKURENCJI KORPORACJI TRANSNARODOWEJ
4.1. Wstęp
4.2. Od otoczenia konkurencyjnego do ekosystemu biznesu
4.3. Korzyści skali w budowaniu pozycji konkurencyjnej
4.4. Klient w optyce strategii konkurencji
4.5. Podsumowanie
Bibliografia

W POSZUKIWANIU PRZEWAG INSTYTUCJONALNYCH
5.1. Wstęp
5.2. Rola kraju macierzystego i goszczącego w kształtowaniu przewag konkurencyjnych
5.3. Instytucjonalne zaangażowanie korporacji transnarodowych
5.4. Algorytmy sztucznej inteligencji - na granicy manipulacji otoczeniem instytucjonalnym
5.5. Podsumowanie
Bibliografia

ELASTYCZNOŚĆ STRATEGII EKSPANSJI NA RYNKI ZAGRANICZNE
6.1. Wstęp
6.2. Strategia wzrostu a ZIB, fuzje i przejęcia oraz alianse
6.3. Komplementarność niekapitałowych (non-equity) form wejścia na rynki zagraniczne wobec zagranicznych inwestycji bezpośrednich
6.4. Przejawy strategicznej przedsiębiorczości korporacyjnej w formach ekspansji zagranicznej
6.5. Podsumowanie
Bibliografia

PLATFORMY W ROZWOJU KORPORACJI - WOKÓŁ TEORII
7.1. Wstęp
7.2. Determinanty internacjonalizacji w ekosystemie platformy w optyce międzynarodowego biznesu
7.3. Nowe spojrzenie na born global
7.4. Podsumowanie
Bibliografia

ZAKOŃCZENIE
Spis rysunków
Spis tabel

223 strony, B5, oprawa twarda

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- KORPORACJE TRANSNARODOWE PRZEMIANY ODDZIAŁYWANIA WYZWANIA
ZORSKA A.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024