Podręcznik adresowany do uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie
technik hotelarstwa. Książka przedstawia w sposób praktyczny podstawowe wiadomości z
marketingu, a ćwiczenia przeznaczone do samodzielnego wykonania umożliwiają uczniom
połączenie teorii z praktyką.
Podręcznik składa się z siedmiu rozdziałów:
- rozdział I zawiera zagadnienia dotyczące marketingu mix oraz motywów postępowania
gości;
- rozdziały II - V przedstawiają poszczególne elementy strategii marketingowych
(produkt/usługa, cena, dystrybucja i promocja);
- rozdział VI prezentuje sposób zaprojektowania i prowadzenia prostych badań
marketingowych w hotelu;
- rozdział VII omawia planowanie i wraz z załącznikiem pokazuje, jak sporządzić
prosty plan marketingowy.
Podręcznik został opracowany w oparciu o podstawę programową kształcenia w
zawodzie technik hotelarstwa. Na podkreślenie zasługuje fakt, że w podręczniku
zostały uwzględnione standardy wymagań egzaminacyjnych.
100 stron, format: 165 x 235 mm, miękka oprawa