ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 22.50 21,38   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING W HOTELARSTWIE


STEFAŃSKI A.

wydawnictwo: REA , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 22.50 Twoja cena  21,38 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Podręcznik adresowany do uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa. Książka przedstawia w sposób praktyczny podstawowe wiadomości z marketingu, a ćwiczenia przeznaczone do samodzielnego wykonania umożliwiają uczniom połączenie teorii z praktyką.

Podręcznik składa się z siedmiu rozdziałów:

- rozdział I zawiera zagadnienia dotyczące marketingu mix oraz motywów postępowania gości;

- rozdziały II - V przedstawiają poszczególne elementy strategii marketingowych (produkt/usługa, cena, dystrybucja i promocja);

- rozdział VI prezentuje sposób zaprojektowania i prowadzenia prostych badań marketingowych w hotelu;

- rozdział VII omawia planowanie i wraz z załącznikiem pokazuje, jak sporządzić prosty plan marketingowy.

Podręcznik został opracowany w oparciu o podstawę programową kształcenia w zawodzie technik hotelarstwa. Na podkreślenie zasługuje fakt, że w podręczniku zostały uwzględnione standardy wymagań egzaminacyjnych.

100 stron, format: 165 x 235 mm, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024