ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

OBSŁUGA KONSUMENTA W GASTRONOMII I CATERINGU


CZARNIECKA-SKUBINA E.

wydawnictwo: SGGW , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 30.50 Twoja cena  28,98 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W wielu krajach gastronomia i hotelarstwo to dziedziny będące w ciągłym rozkwicie i przynoszące dochody dzięki dbałości o klienta, wyjsciu naprzeciw jego życzeniom i sprostaniu stawianym wymaganiom. Podnoszenie poziomu usług stanowi dla nowoczesnych zakładów gastronomicznych jeden z elementów ich strategi marketingowej. Miniejsza publikacja w pełni pomoże w poprawie jakości obsługi klienta

231 stron, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024