ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ W TURYSTYCE ZASADY I PRAKTYKA


BEDNARCZYK M. RED.

wydawnictwo: CEDEWU , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 56.50 Twoja cena  53,68 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Podręcznik Przedsiębiorczość w turystyce wraz z praktycznymi przykładami jest przewodnikiem dla nowoczesnych menedżerów rynku turystycznego.

Pozwala na:

- zrozumienie znaczenia przedsiębiorczości w zarządzaniu;
- obniżanie ryzyka planowania przedsięwzięć;
- formułowanie i wdrażanie przedsięwzięć przedsiębiorczych;
- poznanie przedsiębiorczości międzynarodowej na przykładzie rynku Ukrainy i Federacji Rosyjskiej.

Dlaczego warto studiować podręcznik?

Robert Korzeniowski w pierwszym rozdziale książki dowodzi, że sukces jest bezpośrednio związany z profesjonalizacją i działaniami przedsiębiorczymi.

Publikacja została przygotowana przez Zespół i Partnerów Katedry Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Podręcznik jest adresowany do studentów, aktualnych i potencjalnych przedsiębiorców oraz pracowników instytucji publicznych, a także społecznych, wspomagających profesjonalizm i przedsiębiorczość w zarządzaniu turystyką.


Spis treści:

Przedmowa - Małgorzata Bednarczyk
Wprowadzenie - Robert Korzeniowski o profesjonalizacji współczesnego sportu i przedsiębiorczości - Robert Korzeniowski

Rozdział I
Co to jest przedsiębiorczość? - Małgorzata Bednarczyk
1.1. Pojęcie przedsiębiorczości
1.2. Proces przedsiębiorczości
1.3. Typy przedsiębiorczości
Bibliografia

Rozdział II
Przedsiębiorczość organizacyjna
2.1. Przedsiębiorcza orientacja firmy - organizacyjne uczenie się -Jarema Batorski
2.2. Przedsiębiorczość jako proces zarządzania wiedzą - Jarema Batorski, Joanna Skrzypczak
Bibliografia

Rozdział III
E-przedsiębiorczość
3.1. Formalno-prawne uwarunkowania prowadzenia biznesu turystycznego w sieci - Sebastian Kopera
3.2. Jak założyć e-biuro podróży? - Sebastian Kopera, Jacek fanek
3.3. Cyfrowe instrumenty przedsiębiorczości turystycznej - Sebastian Kopera
Bibliografia

Rozdział IV
Współczesny rynek turystyczny
4.1. Specyfika rynku turystycznego - Małgorzata Bednarczyk
4.2. Jakość i personel w przedsiębiorczości turystycznej -Ewa Wszendybył-Skulska  
4.3. Bezpieczeństwo produktów i usług w turystyce - Marta Najda-Janoszka
4.4. Opisy przypadków -jak zapewnić bezpieczeństwo żywności?

Bibliografia
Rozdział V
Zarządzanie marketingowe - Ewa Grabińska
5.1. Znaczenie marketingu dla menadżerów turystyki
5.2. Koncepcja marketingu-mix dla "hotelu 4*" w Krakowie
5.3. Plan marketingowy w przedsiębiorstwie turystycznym
5.4. Badania marketingowe na rynku turystycznym
5.5. Budowa marki firmy turystycznej

Bibliografia
Rozdział VI
Planowanie i finanse w firmach turystycznych
6.1. Plan biznesu - Jacek Chudzik
6.2. Podatki w biznesie turystycznym - Zbigniew Michalik
Bibliografia

Rozdział VII
Instytucje wspierające przedsiębiorczość w turystyce
7.1. Franchising - Marek Swierad
7.2. Turystyczny samorząd gospodarczy - Jarema Batorski
7.3. Klastry i inkubatory przedsiębiorczości -Jacek Gancarczyk
7.4. Wsparcie funduszy Unii Europejskiej - Jacek Gancarczyk
Bibliografia

Rozdział VIII
Przedsiębiorczość międzynarodowa - przykłady rynków i firm na Ukrainie i w Federacji Rosyjskiej
8.1. Uwarunkowania prowadzenia biznesu turystycznego na Ukrainie - Mariusz Żurek
8.2. Rynek i przedsiębiorstwo turystyczne w Federacji Rosyjskiej - Grzegorz Sroślak.
Bibliografia
Załączniki


286 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2025