ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ALCHEMIA MANIPULACJI WYDANIE II


BANDLER R. LA VALLE J.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 39.90 Twoja cena  37,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

  • Panaceum na opornych klientów, słabą koniunkturę i trudny rynek
  • Przemiana słowa w złoto
  • Eliksir wiecznego sukcesu

"Alchemia" stanowi najlepszy przykład na to, że można wspiąć się na wyżyny sukcesu bez nieustannego zdobywania nowych umiejętności i bez manipulacji. Czytając tę książkę, przekonacie się dlaczego.

Jarosław Waśkiewicz,
dyrektor generalny portalu Pomorski-Biznes.pl

Na straganie w dzień targowy takie słyszy się rozmowy — niechże pan się na nas oprze, tylko z nami będzie dobrze! Zajrzyj tutaj mój kliencie, królewskie czeka przyjęcie. Dziś promocja, jutro rabat, odmienimy cały Twój świat.

Raz mniej, a raz bardziej zgrabne oferty sprzedaży mamią Cię każdego dnia, od rana do wieczora, wdzierając się za pomocą wszystkich zmysłów do podświadomości. Jednak ani częstochowskie rymy, ani zagadkowe czerwone łapy, ani półnagie modelki nie zdołają niczego sprzedać, jeśli zabraknie podstawowego składnika — mistrzowsko wykorzystanej perswazji.

Dobry sprzedawca jest jak biblijny wąż. Wyśmienicie zna mechanizmy kierujące ludzkim zachowaniem, nasze słabości i popędy. Jest odporny psychicznie i mocno zdeterminowany, by osiągnąć cel. Dzięki tajemniczym, niesamowicie skutecznym i rozbrajająco prostym technikom wykorzystuje ukryty wymiar komunikacji. I tylko od niego zależy, co z tą możliwością zrobi. Chciałbyś być na jego miejscu?

Skuteczna inżynieria perswazji:

  • Proces sprzedaży — od powitania do zamknięcia.
  • Narzędzia manipulacji — słowa i gesty.
  • Oferowanie korzyści i triki myślowe.
  • Elementy sukcesu w negocjacjach.
  • Mapa myśli — znajdowanie nowych ścieżek na utartych szlakach.
  • Metody programowania własnych zachowań.
  • Sposoby precyzyjnego formułowania przekazu.

Spis treści:

Przedmowa (7)
Przedmowa do wydania polskiego (11)
Wprowadzenie (13)
Rozdział 1. Na początek (17)
Rozdział 2. Proces sprzedaży (39)

  • Co sprzedajesz?

 

Rozdział 3. Podstawy (45)

  • Systemy reprezentacji
  • Poza wzorce wzrokowe
  • Kotwiczenie

 

Rozdział 4. Osiąganie precyzji (85)

  • Różnice między metamodelem a modelem
  • Motywatory
  • Linia czasu
  • Metaprogramy
  • Fizjologia programowania
  • Odgłosy uniwersalne
  • Przekonania

 

Rozdział 5. Tworzenie map myślowych (127)
Rozdział 6. Holograficzna dynamika (191)
Rozdział 7. Zastrzeżenia (203)
Rozdział 8. Precyzyjna alchemia manipulacji (253)
Słowniczek terminów związanych z NLP (259)
Dodatek. Porównywanie submodalności (265)
The Society of Neuro-Linguistic Programming(tm) (279)


288 stron, A5, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- TECHNIKI SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY PRZEZ TELEFON I INTERNET
FEIGON JOSIANE CHRIQUI

- 10 ZASAD BUDOWANIA TRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTEM
BURES I. REHULKA P.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024