ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

RELACJE INWESTORSKIE W NOWOCZESNEJ SPÓŁCE GIEŁDOWEJ


KRUG A.M.

wydawnictwo: POLIGRAF , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 40.40 Twoja cena  38,38 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad w Polsce nastąpił proces budowania modelu relacji inwestorskich, który zakłada aktywną i nowoczesną komunikację z inwestorem oraz twórcze rozwijanie narzędzi Investor Relations. Spółki giełdowe zdają sobie sprawę, że ze względu na konkurencję ich obowiązkiem jest dbać o poziom relacji inwestorskich oraz nieustannie go podnosić. Tylko aktywne działania IR będą wpływały pozytywnie na wizerunek spółki, zaufanie do zarządu, satysfakcję akcjonariuszy, a w rezultacie wzrost lub utrzymanie kursu akcji i optymalną wycenę spółki.

Książka Relacje inwestorskie w nowoczesnej spółce giełdowej przedstawia główne zagadnienia związane z relacjami inwestorskimi. Autorka przedstawiła obraz polskiego IR, propozycję nowatorskich i oryginalnych rozwiązań dla polskich spółek giełdowych, które umożliwiają osiągnięcie statusu nowoczesności w zakresie relacji inwestorskich, a także propozycję innowacyjnego programu IR zapewniającego zmianę wizerunku spółki.

Publikacja może stanowić wartościowy materiał dla studentów uczelni ekonomicznych, osób zajmujących się relacjami inwestorskimi w spółkach, analityków oraz inwestorów giełdowych.


Spis treści:

Wstęp

Rozdział I - Miejsce relacji inwestorskich w podstawach wiedzy o rynku kapitałowym
1.1 Postrzeganie polityki informacyjnej spółki przez rynek kapitałowy
1.2 Obowiązki informacyjne spółek publicznych
1.2.1 Regulacje prawne określające obowiązki informacyjne spółek giełdowych
1.2.2 Prospekt emisyjny i memorandum informacyjne
1.2.3 Raporty okresowe i bieżące jako narzędzia zwiększające wartość spółki
1.2.4 Sankcje za naruszenie obowiązków informacyjnych
1.3 Organizacja, funkcje i zakres działań relacji inwestorskich
1.4 Uczestnicy rynku relacji inwestorskich
1.5 Instrumenty investor relations
1.6 Nowe technologie i praktyki internetowe w relacjach inwestorskich

Rozdział II - Relacje inwestorskie a wycena firmy
2.1 Relacje inwestorskie a wartość firmy
2.2 Obieg informacji i ich wpływ na wycenę
2.3 Strategia komunikacji wobec rosnących potrzeb inwestorów
2.4 Style prowadzenia relacji inwestorskich

Rozdział III - Relacje inwestorskie w nowoczesnej spółce giełdowej
3.1 Relacje inwestorskie w strukturze firmy i warsztat specjalisty IR
3.2 Harmonogram działań IR w zakresie komunikowania się z inwestorami
3.3 Publikacje spółki źródłem wiedzy dla uczestników rynku kapitałowego

Rozdział IV - Analiza stanu relacji inwestorskich wybranych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych SA
4.1 Opis i organizacja badań
4.3.Interpretacja i podsumowanie wyników badań
4.4 Przyszłość i wyzwania dla relacji inwestorskich w Polsce

Rozdział V - Propozycja modelu relacji inwestorskich gwarantującego zmianę wizerunku
5.1 Nowa koncepcja działań i metody podniesienia atrakcyjności programu IR
5.2 Korzyści z przyjęcia nowego modelu IR.

Zakończenie

Bibliografia

Literatura

Prasa

Źródła internetowe

Akty prawne i materiały źródłowe

Spis tabel

Spis rysunków

Spis wykresów

 


232 strony, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024