Poradnik uczy skutecznego zarządzania czasem, czyli tego, by zrobić jak
najwięcej w jak najkrótszym czasie.
Skierowany jest do wszystkich, którzy chcą przeanalizować mechanizmy własnego
działania i lepiej organizować swój czas.
W książce znajdziesz praktyczne narzędzia pokazujące, jak dobrze wyznaczyć
cel, opracować plan działania i zrealizować go w terminie.
Poznasz sztukę ustalania priorytetów, czyli wybierania zadań do wykonania w
krótkiej, średniej albo długiej perspektywie. Opanujesz zasadę OATS, czyli prostą i
skuteczną procedurę planowania czasu, oraz poznasz wskazówki dotyczące jej
zastosowania w praktyce. Umieszczone w poradniku ćwiczenia, quizy i przykłady pokażą
ci na co niepotrzebnie tracisz czas i jak unikać tego w przyszłości.
Poradnik odkrywa przed tobą sekret zachowania równowagi między czasem poświęconym
obowiązkom zawodowym, odpoczynkowi czy rodzinie. Uczy efektywnego zarządzania czasem i
umiejętności organizacji pracy, które są niezbędne, aby osiągnąć sukces. Autor
zgromadził w książce wnioski płynące z kilkudziesięciu lat współpracy z wybitnymi
osobowościami świata biznesu - ludźmi spełnionymi zawodowo i prywatnie. Dołącz do
ich grona!
Spis treści:
Część 1. Podstawy zarządzania czasem
1.Jakie jest twoje podejście do czasu?
2.Uświadom sobie, jak wykorzystujesz czas
3.Sześć podstaw zarządzania czasem
4.Uświadom sobie, po co to robisz
Część 2. Pracuj efektywnie i unikaj złodziei czasu
5.Efektywne wykonywanie zadań
6.Skup się na priorytetach i zapanuj nad swoim czasem
7.Kiedy kontynuować, a kiedy odpuścić?
8.Dla kogo to robisz?
Część 3. Największy sukces w realizacji zadań
9.Wykonywanie zadań dzięki innym osobom
10.Zasada OATS - główna procedura zarządzania czasem
11.Trzy rzeczy, które robią specjaliści od zarządzania czasem
Podsumowanie
184 strony, A5, oprawa miękka