|
CONTROLLING CZ.2. INSTRUMENTY OD A DO Z ANALIZY OPERACYJNE I STRATEGIC
VOLLMUTH H.J. wydawnictwo: PLACET , rok wydania 2000, wydanie II cena netto: 39.00 Twoja cena 37,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Zarządzanie nastawione na
rynek wymaga od pracowników większej elastyczności i zaangażowania. O tym, kto wygra w
walce z konkurencją, zadecyduje motywacja pracowników. Należy rozróżnić operatywne i
strategiczne instrumenty efektywnego sterowania przedsiębiorstwem. Dzięki wprowadzeniu
tych instrumentów dyrekcja przedsiębiorstwa uzyskuje lepszy obraz powiązań i
zależności w przedsiębiorstwie. Na podstawie szybszych, dokładniejszych i bardziej
wiarygodnych informacji można podejmować lepsze decyzje, gwarantujące byt
przedsiębiorstwa na czas dłuższy.
320 stron, miękka oprawa
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|