ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZARZĄDZANIE PRZEZ WARTOŚĆ FIRMA Z PERSPEKTYWY INTERESÓW WŁAŚCICIELSKI


MICHALSKI M.

wydawnictwo: WIG PRESS , rok wydania 2001, wydanie I

cena netto: 45.00 Twoja cena  42,75 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Większość fiirm deklaruje, że nadrzędnym celem ich działalności jest maksymalizacja wartości dla właścicieli.

Prymat interesów właścicielskich wymaga więc opracowania odpowiedniego systemu zarządzania przedsiębiorstwem. Taki właśnie system jest proponowany w tej książce.

W części pierwszej autor omawia pojęcia wartości przedsiębiorstwa i wartości dla właścicieli, a następnie proponuje model wyceny, w którym szczególny nacisk kładzie się na wpływ struktury kapitałowej oraz koncepcję opcji rzeczywistych. W części drugiej przedstawiony został praktyczny system zarządzania firmą przez wartość.

Książka powinna być cenną lekturą zarówno dla teoretyków, jak też praktyków życia gospodarczego, a zwłaszcza menedżerów przedsiębiorstw, członków rad nadzorczych, konsultantów, inwestorów, doradców inwestycyjnych i analityków rynku kapitałowego.


Dr Michał Michalski jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Pracował jako konsultant w firmie W. Frąckowiak i Partnerzy Wielkopolska Grupa Konsultingowa Sp. z o.o. w Poznaniu oraz jako doradca finansowy w Hucie Aluminium Konin S.A. Odbywał staż w Invesco Asset Management Ltd. w Londynie. Prowadził zajęcia między innymi w Akademii Ekonomicznej w Poznaniu i w Atlanta State University w USA. Autor kilku artykułów oraz współautor książki Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw. Specjalizuje się w wycenie przedsiębiorstw, fuzjach i przejęciach, analizie opłacalności przedsięwzięć inwestycyjnych oraz zarządzaniu firmą przez wartość.


Spis treści

Podziękowania

Wstęp

Rozdział 1. Istota wartości przedsiębiorstwa i wartości dla właścicieli

Rozdział 2. Źródła i obszary wartości operacyjnej przedsiębiorstwa

Rozdział 3. Wycena wartości operacyjnej przedsiębiorstwa

Rozdział 4. Kreowanie wartości dodanej i sposoby podwyższania wartości

Rozdział 5. Struktura, funkcjonowanie i wdrożenie systemu zarządzania przedsiębiorstwem przez wartość dla właścicieli

Zakończenie

Literatura


191 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024