ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

WDRAŻANIE INNOWACJI TECHNOLOGICZNYCH


BRZEZIŃSKI M.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2015, wydanie I

cena netto: 50.60 Twoja cena  48,07 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wdrażanie innowacji technologicznych


Publikacja jest podręcznikiem do nauki przedmiotu zarządzanie innowacjami i wielu specjalistycznych programów na kierunkach: zarządzanie, zarządzanie i inżynieria produkcji oraz logistyka.

Zawiera kompleksową wiedzę o charakterze interdyscyplinarnym, wiążącą problematykęorganizacji i zarządzania z aspektami technicznymi, ekonomicznymi i społecznymi w działalnościinnowacyjnej przedsiębiorstw oraz sieci innowacji.

Książka podzielona jest na trzy części, w których zaprezentowano tematykę w zakresie:

- charakterystyki działalności innowacyjno-wdrożeniowej,
- organizacji przygotowania działalności innowacyjno-wdrożeniowej,
- zarządzania działalnością innowacyjno-wdrożeniową, z właściwymi instrumentami pobudzającymi i doskonalącymi działalność tego typu.

Zawarta w publikacji wiedza jest również przydatna dla praktyków przemysłowych, tj. ekspertów firmdoradczych i projektowych oraz kadry menedżerskiej.


WSTĘP

CZĘŚĆ I CHARAKTERYSTYKA DZIAŁALNOŚCI INNOWACYJNEJ I WDROŻENIOWEJ

Rozdział 1
Działalność innowacyjna
1.1. Proces innowacyjny i powiązania w działalności innowacyjnej
1.2. Od kreatywności do innowacji
1.3. Procesy i subprocesy kreatywności i innowacji
1.4. Wdrażanie innowacji jako pomost między teorią a praktyką działalności innowacyjnej

Rozdział 2
Działalność wdrożeniowa
2.1. Przedsiębiorstwo i systemy produkcyjne jako podstawowe ogniwa działalności wdrożeniowej
2.2. Działalność wdrożeniowa jako proces i podprocesy oraz ich uwarunkowania organizacyjne

Rozdział 3
Diagnozowanie działalności innowacyjno-wdrożeniowej
3.1. Badanie innowacyjności w systemach przemysłowych i w regionach
3.1.1. Założenia i opis metody badawczej
3.1.2. Wyniki i wnioski badawcze
3.2. Badanie wdrażania nowej produkcji w przedsiębiorstwach przemysłowych
3.2.1. Założenia i opis metody badawczej
3.2.2. Wyniki i wnioski badawczej

CZĘŚĆ II ORGANIZACJA PRZYGOTOWANIA DZIAŁALNOŚCI INNOWACYJNO-WDROŻENIOWEJ

Rozdział 4
Podstawy organizacji przygotowania działalności innowacyjno-wdrożeniowej
4.1. Metodyczne przygotowanie działalności innowacyjno-wdrożeniowej
4.2. Organizacja przygotowania prac badawczo-rozwojowych
4.3. Organizacja przygotowania prac wdrożeniowych

Rozdział 5
Organizacja pracy zespołowej w działalności innowacyjno-wdrożeniowej
5.1. Architektura zespołowej działalności innowacyjno-wdrożeniowej według idei organizacji kreatywnej
5.2. Zespoły i tylko zespoły

Rozdział 6
Projektowanie wdrożenia i rozruchu produkcji innowacji
6.1. Metodyka projektowania organizacji wdrażania i rozruchu nowej produkcji
6.2. Organizacyjne aspekty wdrażania nowej produkcji
6.2.1. Warunki i strategie wdrożeniowe
6.2.2. Problemy projektowania i wdrażania rozruchu produkcji w bieżącej eksploatacji komórek produkcyjnych

CZĘŚĆ III ZARZĄDZANIE DZIAŁALNOŚCIĄ INNOWACYJNO-WDROŻENIOWĄ

Rozdział 7
Podstawy zarządzania działalnością innowacyjno-wdrożeniową
7.1. Koordynacja łańcucha tworzenia i wdrażania innowacji
7.2. Twórcze zarządzanie działalnością innowacyjno-wdrożeniową
7.2.1. Organizacja kreatywna jako fundament zarządzania działalnością innowacyjno-wdrożeniową
7.2.2. Zarządzanie działalnością innowacyjno-wdrożeniową jako rozwinięcie kreatywnego kierowania zespołami
7.3. Integracja zarządzania innowacjami w organizacjach przyszłości

Rozdział 8
Zarządzanie siecią działalności innowacyjno-wdrożeniowej
8.1. Sieciowy proces tworzenia i wdrażania innowacji
8.2. Integracja przedmiotowo-podmiotowa w sieci innowacyjno-wdrożeniowej
8.3. Kierowanie kapitałem ludzkim w sieci działalności innowacyjno-wdrożeniowej

Rozdział 9
Stabilizowanie zmian innowacyjnych
9.1. Cykl życia zmiany
9.2. Psychospołeczny obraz organizacji - istotny wymiar zmian
9.3. Ugruntowywanie zmian

ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
ZAŁĄCZNIKI


213 stron,Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2025