Niewiele jest stanowisk, które wymagają tak zróżnicowanych umiejętności - jak
praca osoby kierującej działem handlowym. Szczegółowa wiedza o rynku, umiejętności
analizowania sprzedaży, organizowanie dystrybucji oraz organizowanie pracy i kierowanie
ludźmi, którzy działają zwykle poza zasięgiem wzroku - to tylko niektóre z nich.
Dzięki zastosowaniu gotowych rozwiązań biznesowych z wykorzystaniem istotnych
zaleceń w pracy przedstawicieli handlowych można osiągnąć sukces w zarządzaniu
działem handlowym kierując się przedstawionymi w książce wskazówkami!
Bez względu na to co chcesz zaoferować - myśląc o sprzedaży - myśl, o tym, że
pomagasz Klientowi w otrzymaniu tego czego pragnie!
"Klienci kupują tylko od najlepszych" to książka o skutecznej organizacji
i zarządzaniu aparatem sprzedaży dla kierujących działem handlowym. Przedstawione w
niej sprawdzone metody i techniki sprzedaży wdrożone w Twojej firmie, mogą okazać się
przydatną i skuteczną receptą na skutki recesji. Sprawdź jakie rozwiązania stosują
praktycy z różnych branż na przykładzie własnych doświadczeń!
Jak ustalać cele działu sprzedaży?
Jak stworzyć efektywną strukturę działu sprzedaży?
Jak zarządzać oraz jak wynagradzać i motywować pracowników działu sprzedaży?
Jak badać efektywność przeprowadzanych szkoleń?
Jak przygotować profesjonalną prezentację?
Spis treści
Wstęp
Rozdział pierwszy
Organizacja sprzedaży w przedsiębiorstwie handlowym
Rozdział drugi
Efektywne zebrania handlowców
Rozdział trzeci
Ustalanie terytoriów sprzedaży
Rozdział czwarty
Efektywne szkolenia handlowców
Doskonalenie pracowników działu sprzedaży
Rozdział piąty
Organizacja sieci przedstawicieli handlowych - formy zatrudnienia
Rozdział szósty
Instrumenty budowania zespołu przedstawicieli handlowych - integrowanie zespołu -
przykład
Sztuka prezentacji jako skuteczne narzędzie w sprzedaży - wskazówki praktyczne
Trening (Coaching) Handlowców
Rozdział siódmy
Proces uczenia i doskonalenia umiejętności handlowców poprzez doświadczenie
Rozdział ósmy
Kontrola w dziale sprzedaży
Rozdział dziewiąty
Analiza odchyleń sprzedaży (marży)
Rozdział dziesiąty
Raporty jako forma monitorowania i kontroli
Rozdział jedenasty
Ocena skuteczności i efektywności działania personelu sprzedażowego
Rozdział dwunasty
Ocena handlowca
Rozdział trzynasty
Kontrola działań przedstawicieli handlowych a efektywność działu sprzedaży
246 stron