ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 44.00 41,80   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

OD POMYSŁU DO ZYSKU JAK SPIENIĘŻYĆ INNOWACYJNOŚĆ


JOLLY A.

wydawnictwo: HELION - ONE PRESS , rok wydania 2006, wydanie I

cena netto: 44.00 Twoja cena  41,80 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

p>Zostań innowatorem.
Patrz, gdzie inni patrzą, ale dostrzeż to, czego nikt nie widzi
Systematyczne metody szukania nowych pomysłów
Jak chronić własność intelektualną w Unii Europejskiej: znaki firmowe, patenty, prawa autorskie
Jak skumulować doświadczenie całej branży w jednym przełomowym produkcie

Kiedyś Twój rynek zapełni się konkurentami. Będziesz chciał się od nich odciąć: stworzyć niezrównany produkt i wkroczyć na niezajęty teren. Już teraz pomyśl, jak to zrobisz. Jak znajdziesz nowe pomysły i jak wybierzesz najlepsze z nich? Jak zamienisz ideę w gotowy produkt? I najważniejsze: jak wykorzystasz wartość handlową pomysłu i jak wytworzysz zysk? Odpowiedzi znajdziesz w tej książce.
Innowacje tego słowa nadużywają ludzie, którzy robią najwięcej hałasu, ale najmniej rozumieją. Dlatego na rynku jest mnóstwo pozornych innowacji: prostych ulepszeń powielanych przez innych w parę tygodni. Tymczasem prawdziwa innowacja jest rewolucyjna: obala wcześniejsze normy, wskazuje milionom nową drogę, a konkurenci orientują się w sytuacji o wiele za późno. Niełatwo jest stworzyć coś takiego, dlatego jako innowator będziesz potrzebować wsparcia, jakie daje Ci autor. W książce wykorzystano doświadczenia przedsiębiorców i instytucji wspierających innowacyjność, takich jak Innovation Centre Capgemini, Euro RSCC, Saatchi & Saatchi czy Interbrand. Adam Jolly poprowadzi Cię drogą innowatora, od pomysłu do zysków.
Pomysły o dużej i małej wartości handlowej
Tworzenie innowacyjnej organizacji: systemy motywacyjne, praca zespołowa, decentralizacja
Metody transferu technologii
Obserwowanie rynku i poszukiwanie pola dla innowacji
Ustalanie strategicznych cen nowych produktów
Dystrybucja nowych produktów
Jako innowator nie musisz być genialnym wynalazcą.
Twoim celem jest zarobienie pieniędzy.

224 strony, format: A5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024