Autorzy przedstawiają wiele metod i ćwiczeń, które pomogą
czytelnikowi opracować i zastosować własny plan strategiczny, dzięki któremu szybko
osiągnie on każdy postawiony sobie cel.
Z książki można dowiedzieć się niezwykle dużo na temat: Samego siebie
określić swoje wartości, wizję, misję, nadrzędne dążenia i dowiedzieć się, jaka
wiedza, umiejętności, nawyki oraz działania są potrzebne, aby móc się doskonalić.
Swojej branży zbadać swoją konkurencję, poznać klientów, dowiedzieć się, jak
wykorzystywać swoje mocne strony i usuwać przeszkody na drodze do sukcesu. Własnej
wydajności nauczyć się wyciągać korzyści z przekazywania pewnych zadań innym
i poznać siedem sposobów zwiększania własnej produktywności. Swojego biznesu
dowiedzieć się, jak nie tylko spełniać lub przekraczać oczekiwania klientów, ale i
zachwycać ich i oczarowywać; opracować skuteczny plan marketingowy oraz wyrobić sobie
osobistą markę, poznać siedem sposobów zwiększania dochodów i osiągnąć maksymalne
zyski.
Spis treści:
Wprowadzenie
Część I Jasny obraz sytuacji
1. Opracuj osobisty plan strategiczny
2. Czym się zająć?
3. Badaj konkurencję
4. Poznaj swoich klientów
5. W czym jesteś najlepszy
6. Pozbądź się swoich głównych ograniczeń
7. W którym miejscu sigmoidy się znajdujesz?
Część II Zwiększanie osobistej produktywności
8. Jedenaście sposobów zwiększania wydajności
9. Zasada Pareta
10. Myślenie oparte na opcji zerowej
11. Skuteczne przekazywanie zadań
12. Moc wspomagania
13. Reguła Ricarda : prawo kosztów komparatywnych
14. Zasada Partenonu
Część III Rozwijanie przedsiębiorstwa
15. Siedem sposobów na pomnażanie dochodów
16. Cztery poziomy zadowolenia klienta
17. Rozwijaj się dzięki rekomendacjom
18. Opracuj skuteczny plan marketingowy
19. Doprowadź do końca swój plan marketingowy
20. Stwórz własną markę
21. Maksymalne zwiększanie zysków
Dodatek - Lista wartości
Zaawansowany program treningowy i szkoleniowy
O autorach
120 stron, format: 155 x 235 mm , oprawa twarda