Kilka słów o...
- jak spowodować, aby każde spotkanie miało znaczenie;
- jak przewodzić, aby szybciej osiągać wyniki;
- jak unikać przeciążenia nadmiarem informacji.
W dzisiejszym, zmieniającym się gwałtownie gospodarczym i handlowym krajobrazie
osoby szczebla kierowniczego muszą spowodować, żeby liczyła się każda minuta.
Niniejsza książka przedstawia wypróbowane strategie pozwalające radzić sobie z
przeciążeniem przekazami informacyjnymi, ustalaniem priorytetów w zakresie
zapotrzebowań i wyostrzania uwagi skupianej na konkretnych sprawach.
Dzięki tej publikacji nauczysz się:
- szybkiego podejmowania mądrych decyzji,
- formułowania skutecznych planów,
- przewidywania zdarzeń,
- tego, jak uniknąć wyczerpania ("wypalenia") i problemów związanych ze
stresem.
UWAGA! Do książki został dołączona płyta CD (audio) z najbardziej
istotnymi fragmentami.
181 stron, miękka oprawa, CD