ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

POTĘGA WARTOŚCI. JAK ZBUDOWAĆ NIEŚMIERTELNĄ FIRMĘ


STACHOWICZ-STANUSCH A.

wydawnictwo: HELION - ONE PRESS , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 49.00 Twoja cena  46,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zwycięstwo kultury organizacyjnej
Realizacja wizji, misji i celu współczesnego przedsiębiorstwa
Budowanie potencjału poprzez zarządzanie wartościami
Integrowanie pracowników i rozwój organizacyjny

Co wyróżnia takie korporacje jak Microsoft, Hewlett-Packard czy American Express? W czym tkwi ich klucz do sukcesu? Bez wątpienia łączy je jedno: wysoko rozwinięte poczucie wartości organizacyjnych. W wielu przypadkach wartości te zostały sformułowane przez założycieli firmy lub osoby, które nią zarządzały. Nie są one wytworem chwili, lecz wielu lat pracy wszystkich ludzi zatrudnionych w danej organizacji. Mówią o tym, co jest dla firmy najważniejsze, a identyfikują się z nimi wszyscy pracownicy, zarówno ci szeregowi, jak i dyrektorzy najwyższych szczebli.

Każda firma ma taki zbiór wartości. To one decydują o jej misji, o strategii, którą realizuje, a także o tym, w jaki sposób jej pracownicy komunikują się z klientami i kontrahentami. Bardzo ważne jest, żeby wszystkie osoby zatrudnione w firmie były ich świadome. Nie mogą to być wartości sztucznie narzucane, będące efektem aktualnego trendu w zarządzaniu. Muszą one stanowić integralną część firmy i leżeć u podstaw każdej podejmowanej decyzji. To właśnie te wartości -- praktykowane, a nie deklarowane -- decydują o sukcesie firmy.

Z tej książki dowiesz się:
co to są główne wartości firmy;
jak je odkryć i rozwijać;
jak robią to najlepsi, czyli poznasz historie sukcesu największych amerykańskich korporacji w kontekście zarządzania poprzez wartości.


Rozdział 1. Potęga głównych wartości, czyli dlaczego nie można bez nich żyć i należy traktować je poważnie (11)

Główne wartości jako nośnik nieśmiertelności organizacji (11)

Główne wartości jako dziedzictwo kulturowe przedsiębiorstwa (13)

Główne wartości jako element integrujący pracownika z przedsiębiorstwem (15)

Główne wartości jako katalizator atmosfery pobudzenia organizacyjnego (18)

Główne wartości jako element motywujący jednostkę do działania (22)

Główne wartości jako generatory zyskowności (23)

Główne wartości jako przywabiacz talentów (28)

Główne wartości jako czynnik wspomagający zarządzanie zmianą (30)

Główne wartości jako drogowskaz w czasie kryzysu (32)

Rozdział 2. Proces zarządzania poprzez wartości jako podstawa trwania i rozwoju przedsiębiorstwa (35)

Zarządzanie poprzez wartości. Cóż to takiego? (35)

Definicja głównych wartości przedsiębiorstwa, czyli o czym tak naprawdę mówimy (41)

Odkrywanie głównych wartości, czyli w co tak naprawdę wierzymy (52)

Rozwój głównych wartości, czyli co ożywia główne wartości przedsiębiorstwa (61)

Komunikowanie głównych wartości, czyli jak powiedzieć o nich innym (72)

Zaangażowanie w proces zarządzania poprzez wartości, czyli jak uczynić lekcję skuteczną (81)

Jak to się robi w praktyce, czyli jak odkrywać i rozwijać główne wartości przedsiębiorstwa (92)

Instytucjonalizacja głównych wartości (116)

W kierunku kultury prorozwojowej (131)

Rozdział 3. Zarządzanie poprzez wartości w praktyce, czyli jak to robią najlepsi (139)

American Express i Blue Box Values (139)

Korzenie sukcesu Microsoftu (159)

Jak zbudowano najbardziej lojalną markę na rynku motoryzacyjnym - Saturn Corporation (179)

Wartości w trakcie zmiany: studium przypadku fuzji Hewlett-Packard i Compaq Computer (202)

Zakończenie (227)

Dodatek A Załączniki (229)

Narzędzie diagnozujące zarządzanie poprzez wartości w przedsiębiorstwie (229)

Narzędzie do badania kultury organizacyjnej sprzyjającej wdrożeniu zarządzania poprzez wartości (234)

Literatura (237)

Spis tabel (253)

Skorowidz (255)

Format: A5, stron: 272  oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024