ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 42.90 40,76   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PROBLEMY ORGANIZACJI. MATERIAŁY DO STUDIOWANIA


OLEKSIUK A.

wydawnictwo: KEY TEXT , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 42.90 Twoja cena  40,76 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

"Firmy, które rosną dzięki rozwojowi i ulepszeniom, nie zginą. Ale kiedy firma przestaje być twórcza, kiedy uważa, że osiągnęła doskonałość i teraz musi tylko produkować - już po niej".
Henry Ford

Książka przybliżająca, głównie praktycznie, problematykę z zakresu funkcjonowania organizacji. Treść została skoncentrowana wokół ośmiu zagadnień wyszczególnionych w rozdziałach poświęconych:

  • Organizacji jako dyscyplinie naukowej,
  • Strategii w organizacji i zarządzaniu strategicznym,
  • Źródłom innowacji i procesom innowacyjnym w przedsiębiorstwie,
  • Podejmowaniu decyzji w organizacji,
  • Interpersonalnemu charakterowi organizacji,
  • Kulturze w kontekście organizacji,
  • Etyce w kontekście organizacyjnym,
  • Koncepcji teoretycznej organizacji i zarządzania.

Opracowanie oparto na bogatej literaturze przedmiotu zarówno polskiej, jak i zagranicznej. Teoretyczny dorobek klasyków organizacji i zarządzania został zamieszczony w ostatniej części publikacji. W książce każdy rozdział kończy się pytaniami kontrolnymi.

Książka została napisana z myślą o studentach tych kierunków studiów, w których jest omawiana problematyka organizacji. Może być ona również istotnym źródłem wiedzy i pomocą przy pisaniu wszelkiego rodzaju prac, m.in. referatów, prac licencjackich i magisterskich. Pracownikom wszystkich szczebli przedsiębiorstw i organizacji będzie przydatna jako poradnik organizacyjny.


Adam Oleksiuk - dr nauk ekonomicznych, pracownik naukowo-dydaktyczny. Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. W 2004 r. obronił pracę doktorską w Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Ukończył Podyplomowe Studia Rozwoju Regionalnego i Polityki Regionalnej Europejskiego Centrum Studiów Regionalnych i Lokalnych (EUROREG) Uniwersytetu Warszawskiego. Pracownik Ministerstwa Rozwoju Regionalnego. W latach 2004-2006 analityk gospodarczy Rządowego Centrum Studiów Strategicznych. Wcześniej związany z administracją samorządową oraz sektorem prywatnym. Autor kilkudziesięciu artykułów o tematyce ekonomicznej, dotyczących takich obszarów, jak: międzynarodowe stosunki gospodarcze, organizacja i zarządzanie, marketing, gospodarka turystyczna, rozwój regionalny i polityka regionalna. Książka Problemy organizacji jest jego trzecią pozycją. Do tej pory ukazały się dwie - Marketing usług turystycznych oraz Konsument na rynku e-commerce

155 stron, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024