ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PROWADZENIE SPOTKAŃ BIZNESOWYCH


MORGAN N. HARVARD BUSINESS SCHOOL

wydawnictwo: HELION - ONE PRESS , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 31.30 Twoja cena  29,74 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kiedy potrzebny jest dialog...

  • Jak przygotować się do spotkania?
  • Jak prowadzić spotkania krótkie i treściwe?
  • Jak zapewnić wdrożenie decyzji podjętych na spotkaniu?

Statystycznie połowa spotkań tylko pożera czas. Jak sprawić, by były krótsze i bardziej produktywne? Jak często powinny się odbywać? Kto faktycznie musi w nich uczestniczyć? W istocie możliwe jest kontrolowanie przebiegu spotkań biznesowych tak, żeby były rzeczowe i coś z nich wynikało. Ocal siebie i resztę świata przed pogrążeniem się w jałowej debacie. Kup tę książkę współpracownikom i przeczytaj ją osobiście. Dowiedz się:

  • kiedy umawianie spotkania ma sens, a kiedy nie,
  • jak podejmować na spotkaniu ważne decyzje,
  • ilu ludzi zapraszać na spotkanie,
  • co ująć w planie spotkania,
  • jakie role przyjmują uczestnicy spotkania i co z tego wynika.

Książki z serii "Osobisty Mentor" są szybkimi i niezawodnymi źródłami informacji, pokazującymi, jak stawiać czoła codziennym wyzwaniom zawodowym. Zawierają one wiele praktycznych wskazówek, podpowiedzi oraz przykładów pomagających Czytelnikowi zidentyfikować jego najmocniejsze strony i największe słabości. W biurze, na zebraniu czy w domu - te niewielkie przewodniki oferują szybką i profesjonalną pomoc w rozwiązywaniu codziennych problemów.

Bądź menedżerem, który potrafi:

  • używać spotkań do motywowania, rozstrzygania problemów i osiągania konsensusu,
  • wyciskać esencję z każdego spotkania biznesowego,
  • skracać czas spotkań do niezbędnego minimum,
  • opanowywać sytuację, kiedy spotkanie staje się chaotyczne.

Autor książki - Nick Morgan - podpowiada, jak prowadzić merytorycznie wartościowe i spójne spotkania ze współpracownikami i kontrahentami. Jego porady pozwalają ograniczyć do minimum czas marnotrawiony na bezproduktywne posiedzenia.


Spis treści

Przesłanie mentora - dlaczego organizujemy spotkania?

Wszystko o spotkaniach

Zaczynamy

Po co organizować spotkanie?
Kto ma uczestniczyć w spotkaniu?
Inne rodzaje spotkań
Pamiętaj o celu spotkania

W jaki sposób przygotować się do spotkania?

Wszystko wynika z celu spotkania
Kto powinien wziąć udział w spotkaniu?
Co z terminem, miejscem i wyposażeniem?
Przygotuj agendę
Przydziel uczestnikom funkcje i określ zakres ich odpowiedzialności
Dostarcz uczestnikom wszelkie potrzebne informacje przed spotkaniem

W jaki sposób grupy podejmują decyzje?

Przygotuj się do spotkania, którego uczestnicy mają podjąć decyzję
Głosy większości zebranych
Osiągnięcie konsensusu
Podjęcie decyzji przez lidera
Pokieruj procesem podejmowania decyzji

W jaki sposób poprowadzić spotkanie?

Kontroluj przebieg spotkania
Umiejętnie poprowadź spotkanie
Przygotuj odpowiednie zakończenie spotkania
Etapy i zadania spotkania

Kiedy podczas dobrze zapowiadającego się spotkania coś idzie nie tak...

Bądź realistą
Bądź przygotowany
Bądź gotowy do działania
Spróbuj odegrać różne role

Jak uporać się z zakończeniem?

Zakończ spotkanie punktualnie
Zakończ spotkanie wcześniej, jeśli to możliwe
Dokonaj podsumowania

Jak zaplanować działania po spotkaniu?

Osiągnij sukces po spotkaniu
Opracuj plan komunikacji i działania
Porozmawiaj z niezadowolonymi uczestnikami
Oceń spotkanie

Spotkania wirtualne

Naucz się prowadzić spotkania nowej generacji

Wskazówki i narzędzia

Narzędzia do prowadzenia spotkań

Sprawdź się

Zalecana literatura

Źródła

110 stron, B6, miękka oprawa ze skrzydełkami

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024