Niemal każdego dnia zarządzający firmą zastanawiają się, jak przekonać
pracowników do przeprowadzenia zmiany. Co to dokładnie znaczy? Chodzi o motywowanie
załogi do popierania zmian, które firma musi wprowadzać, jeśli chce być nadal
konkurencyjna i rozwiązywać najbardziej naglące problemy w szybko zmieniającym się
świecie biznesu.
Jeśli chcesz przekonać swoich ludzi do zmiany - i umocnić ich w tej postawie -
warto, byś opanował trzy podstawowe umiejętności:
- łączenie różnych stylów przywództwa: wykorzystanie zalet każdego z nich i
stosowanie najodpowiedniejszego w danej sytuacji;
- zwalczanie oporu wobec wprowadzonych zmian ze strony zespołu czy działu;
- jasne, stałe i atrakcyjne informowanie o najpoważniejszych przedsięwzięciach
firmy i zmianach potrzebnych do ich realizowania.
Ta książka oferuje całe bogactwo praktycznych wskazówek, jak te potrzebne
umiejętności doskonalić. 
UWAGA! Do książki płyta (CD) do słuchania z najbardziej istotnymi fragmentami.
Spis treści
Wstęp
Opanowanie właściwej mieszanki stylów przywództwa
Czy znajdujesz najlepsze rozwiązania problemów?
Nick Morgan
Jak liderzy wpływają na kreatywność
Teresa M. Amabile
Spokojne prowadzenie
Jennifer McFarland
Jak kierować, gdy się nie jest szefem 
Jay Conger na temat wywierania wpływu bez władzy 
Lauren Keller Johnson
Przezwyciężanie oporu wobec zmiany
Aktywne przywództwo 
Jak się wkupić 
David Stauffer
Sprzyjanie zmianie bez wchodzenia na drogę męczeństwa  
Loren Gary
Nowa rola przywódcza? 
Michael Watkins
Nie firmy rozwijają liderów, lecz dyrektorzy generalni  
Wywiad z Noelem Tichym
Neotenia  
Jak liderzy werbują odpowiednich zwolenników
Loren Gary
Skuteczne komunikowanie zmiany  
Przekazy skutecznego przywództwa 
John Baldoni
Wywieranie wpływu 
David Stauffer
Ramy przywództwa
Melissa Raffoni
Jak przekonać ludzi do zmiany
Jak stać się wzmacniającym liderem?
Loren Gary 
Noty o autorach 
151 stron, A5, miękka oprawa
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.