| 
  
 RETORYCZNE ASPEKTY WIEDZY O ZARZĄDZANIU
 DASZKOWSKI J.  wydawnictwo: VIZJA PRESS&IT , rok wydania 2008, wydanie I    cena netto: 52.50  Twoja cena  49,88 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Wstęp  
Rozdział 1: ŹRÓDŁA I METODY ICH WYKORZYSTYWANIA  
1.1.0 studiowaniu literatury  
1.2. O wulgaryzacji wiedzy  
1.3. O interdyscyplinarności nauki  
Rozdział 2: PRZYCZYNKI DO TEORII I PRAKTYKI DOSTĘPNOŚCI PSYCHOLOGICZNEJ NA
PRZYKŁADACH PROSTYCH DANYCH 
STATYSTYCZNYCH  
2.1. Spostrzeganie zbiorów  
2.2. Operowanie pojęciami  
2.3. Informacje i dezinformacje o zbiorach  
2.4. Retoryka liczb  
2.5. Analizy społecznej skuteczności dezinformacji o zbiorach  
Rozdział 3: NARODZINY KAPITALIZMU  
3.1. Myślenie historyczne a interpretacja humanistyczna  
3.2. U schyłku średniowiecza  
3.3. Gospodarcze uwarunkowania przemian społecznych  
3.4. Konkurencja produkcyjna i handlowa  
3.5. Zarys znaczenia spółek akcyjnych  
3.6. Brytyjska marynarka wojenna w czasie wojen napoleońskich  
Rozdział 4: GENEZA I SPOŁECZNY SENS OSOBOWOŚCI PRAWNEJ PRZEDSIĘBIORSTW  
4.1. Elementy stabilności i dynamiki interpretacji prawnych  
4.2. Koncepcja osoby prawnej  
4.3. Prawdopodobne bariery rozpowszechniania  
4.4. Pierwsze realizacje  
4.5. Bankructwa i przeciwdziałania  
4.6. Istota osobowości prawnej  
4.7. Własność a osobowość prawna  
4.8. Osobowość prawna a organizowanie w ujęciu retorycznym  
Rozdział 5: METODOLOGICZNE PROBLEMY MOTYWACJI PŁACOWEJ 
5.1. Miejsce analiz motywacyjnych w ekonomii i zarządzaniu  
5.2. Koszt pracy, płaca, dochód w narracjach ekonomicznych  
5.3. Modelowanie jako metodologia  
Rozdział 6: TEORETYCZNE PROBLEMY MOTYWACJI PŁACOWEJ 
6.l.Psychospołeczne założenia niektórych ekonomicznych teorii płac  
6.2. Struktura społeczno-zawodowa a zróżnicowanie wynagrodzeń  
6.3. Subiektywne uwarunkowania słuszności płacy  
Rozdział 7: ROLA RETORYKI W METODOLOGII NAUK EMPIRYCZNYCH 
Zakończenie 
Przypisy  
Bibliografia  
Indeks nazwisk  
Indeks rzeczowy  
 
306 stron, B5, miękka oprawa 
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !. 
  
 |