ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 67.00 63,65   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZARZĄDZANIE. KLUCZOWE KONCEPCJE


SCHERMERHORN J.R.

wydawnictwo: PWE , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 67.00 Twoja cena  63,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

We współczesnym świecie bardzo szybko zmieniają się zarówno warunki pracy, jak i sposoby działania firm. Rosną wymagania wobec pracowników, pojawiają się nowe wyzwania, zmieniają się istota pracy i jej organizacja. To wszystko wymaga nowego podejścia także w zarządzaniu. Odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie na wiedzę o nowoczesnym zarządzaniu, autor przedstawił najpopularniejsze i najbardziej przydatne koncepcje zarządzania, sprzyjające zdobywaniu i utrzymywaniu przewagi konkurencyjnej oraz rozpoznawaniu sygnałów płynących z otoczenia zewnętrznego i reagowaniu na nie. Wiele omówionych koncepcji dotyczy organizacji firmy (z uwzględnieniem kultury organizacyjnej, projektowania struktury organizacyjnej i procesów pracy), planowania i kontrolowania w firmie, motywowania, komunikacji wewnętrznej, umiejętności interpersonalnych, pracy zespołowej i kierowania zmianami.


Spis treści

Przedmowa
Podziękowania

Część I. Kontekst zarządzania

Rozdział 1. Zarządzanie w XXI wieku
Rozdział 2. Środowisko, różnorodność i przewaga konkurencyjna
Rozdział 3. Globalizacja i zarządzanie w skali międzynarodowej
Rozdział 4. Zachowanie etyczne i odpowiedzialność społeczna

Część II. Planowanie i kontrolowanie

Rozdział 5. Planowanie - aby wyznaczyc kierunek
Rozdział 6. Zarządzanie strategiczne i przedsiębiorczość
Rozdział 7.  Kontrolowanie - aby zapewnić osiąganie wyników

Część III. Organizowanie

Rozdział 8. Organizowanie - aby stworzyć struktury
Rozdział 9. Kultura i projektowanie organizacji
Rozdział 10. Systemy zasobów ludzkich

Część IV. Przewodzenie

Rozdział 11. Przewodzenie - aby inspirować do działania
Rozdział 12. Motywacja i projektowanie pracy
Rozdział 13. Zespoły i praca zespołowa
Rozdział 14. Komunikacja i umiejętności interpersonalne
Rozdział 15. Kierowanie zmianą a stres
Rozdział 16. Historyczne podstawy zarządzania

Słownik pojęć
Indeks

382 strony, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024