ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

CEL II. TO NIE PRZYPADEK


GOLDRATT E.M.

wydawnictwo: MINT BOOKS , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 116.50 Twoja cena  110,68 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Alex Rogo realizuje z powodzeniem swą misję wiceprezesa holdingu UniCo. Udaje mu się w ciągu roku doprowadzić do rentowności zarządzaną przez niego grupę firm. Jednak rutynowe z pozoru zebranie rady nadzorczej przyjmuje niespodziewany obrót. Mimo spektakularnych wyników osiągniętych przez Alexa, sytuacja finansowa całego holdingu UniCo nie jest najlepsza. Aby ratować firmę, rada nadzorcza przegłosowuje sprzedaż grupy przedsiębiorstw zarządzanej przez Alexa Rogo.

Co zrobić, by uratować trzy firmy przed przejęciem przez konkurencję i zamknięciem? Jedynym rozwiązaniem jest dokonanie czegoś niemożliwego: w ciągu trzech miesięcy Alex musi w dramatyczny sposób zwiększyć zyski osiągane przez każdą z trzech spółek.

Z pomocą Julii Alex stosuje narzędzia myślowe pomagające uzyskać odpowiedzi na pytania: "Co zmienić?", "Na co to zmienić?" i "Jak spowodować zmianę?". Udaje mu się wypracować przełomowe rozwiązania, które mogą odwrócić, wydawałoby się przesądzony, los firm ze swojej grupy. W trakcie tych poszukiwań, Alex wraz ze swoim zespołem dokonują rewolucji w dziedzinie dystrybucji i logistyki, marketingu, sprzedaży oraz strategii zarządzania firmą. Kolejny fenomenalny sukces Alexa uwieńczony jest niespodziewaną nagrodą.


Podobnie jak tom pierwszy, książka ta oparta jest na rzeczywistych historiach kilku zwykłych firm, które uzyskały niezwykłe wyniki dzięki zastosowaniu teorii ograniczeń. Jej lektura umożliwia Czytelnikowi samodzielne wdrożenie przełomowych rozwiązań dotyczących całej firmy, a nie tylko produkcji, wykraczających daleko poza to, co zaprezentowano w tomie pierwszym. Jest to drugi tom pasjonującej powieści biznesowej Cel I - bestsellera, który rozszedł się w ponad 4.000.000 egzemplarzy, od Stanów Zjednoczonych do Japonii, gdzie sprzedaje się lepiej, niż Harry Potter.

Jak tom pierwszy zapoczątkował rewolucję w zarządzaniu produkcją, tak niniejsza książka stanowi równie innowacyjne podejście do problematyki:
- dystrybucji i logistyki,
- marketingu,
- sprzedaży,
- strategii.

Niezwykłość tej książki polega na tym, że mimo przystępnej formy daje ona bardzo jasną i praktyczną odpowiedź na pytanie:

Jak w krótkim czasie istotnie zwiększyć zysk mojej firmy?

Goldratt odsłania przed Czytelnikiem konkretne metody, które może użyć każdy, by rozwiązać dowolny problem, tak z dziedziny zarządzania, jak i z życia osobistego.

Ze Wstępu do wydania polskiego


241 stron, B5, twarda oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024