Telepraca to przyszłość.
Sprawdziła się na całym świecie. Autor – wielki znawca tej tematyki (to
on wymyślił ten termin) – opisuje, jak wybrać najlepszą technologię w firmie, jak
ustalić reguły formalne i reguły porozumiewania się (w tym też te, dotyczące
związków zawodowych), jak oceniać wyniki pracy i jak organizować warsztat pracy.
Porusza problemy związane z doborem odpowiednich pracowników, a także z kontrolą ich
pracy. Udowadnia, że w takim systemie pracy nie da się nic osiągnąć bez wzajemnego
zaufania i bez otwartej komunikacji. 
Książka jest przeznaczona dla menedżerów firm, a także dla ludzi zainteresowanych
pracą w takim systemie.
Spis treści
Rozdział Strony
Wprowadzenie 
Rozdział 1. Koncepcje telepracy 
Rozdział 2. Dobór telepracowników 
Rozdział 3. Lokalizacja 
Rozdział 4. Telepraca a technika 
Rozdział 5. Skąd wiesz, że pracują? 
Rozdział 6. Reguły i przepisy 
Rozdział 7. Pomiar wyników 
Rozdział 8. Problemy telepracowników pracujących w domu 
Rozdział 9. Szkolenie 
Rozdział 10. Zebranie wszystkiego w całość 
Rozdział 11. Wpływ telepracy na rozwiązania organizacyjne 
Rozdział 12. Marketing telecentrów 
Rozdział 13. Telepraca na świecie; spojrzenie w przyszłość 
Dodatek A. Wykaz kontrolny telepracy dla kierownika 
Dodatek B. Wyrażenie zgody przez telepracownika 
Dodatek C. Zasady telepracy obowiązują w dziale 
Dodatek D. Szczegółowa umowa pracy 
Dodatek E. Narzędzia do przewidywania przyszłości 
Skorowidz
363 strony, oprawa twarda
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.